Despre Noi
Max van Alphen
Numele meu este Max van Alphen, controlor de calitate/sofer de testare la ERclassics. Am urmat Atheneum în liceu, după care am început cursul de Inginerie Auto la Universitatea Tehnică. După un an de urmat acest antrenament, am aflat că pasiunea mea a fost mai mult în combinarea cunoștințelor și a putea, de fapt, să fac ceva cu propriile mâini. Prin urmare, TU/e a fost prea teoretic pentru mine, așa că am început să urmăresc Inginerie Auto la HBO. În ultimii 4 ani am învățat multe aici și voi absolvi în vara lui 2022.
După o serie de job-uri cu jumătate de normă în adolescență, am aplicat pentru un loc de muncă la ERclassics în 2014. Am putut lucra aici și am început cu joburi mici precum întreținerea atelierului. Lucrez la E&R Classics de ceva timp și acum sunt implicat în principal în inspecția tehnică și optică a mașinilor vândute.
Prima mea mașină a fost un Pontiac Firebird din 1978
Mi-am cumpărat prima mașină când aveam 18 ani. Acesta a fost un Pontiac Firebird de culoare gri argintiu din 1978. Întotdeauna mi-au plăcut mașinile de epocă americane și, în special, Pontiac-urile. Așa că am căutat de mult pe internet să găsesc unul frumos. Odată ce am găsit un Pontiac care răspundea nevoilor mele, am mers imediat cu tatăl meu pentru a-l inspecta și a-l cumpăra. Am fost atât de fericit când a sosit o săptămână mai târziu. Până în ziua de azi încă dețin acest clasic american și mă bucur de el în fiecare sezon de vară.
Mașina mea de vis este un Chevrolet Camaro Yenko din 1969
Ca iubitor de mașini clasice, este greu să aleg o mașină de vis, deoarece aș putea face o listă cu o sută de clasice aici. Oricine mă cunoaște știe că sunt un mare fan al mașinilor clasice americane. Dacă aș putea alege o mașină, cred că acesta ar fi un Chevrolet Camaro Yenko din 1. Și de preferință executate în culoarea Hugger Orange.
Să presupunem că ar trebui să dai cuiva un lift. Cine ar fi și de ce?
Aș vrea să-i dau un lift pe Barry Hay, solistul trupei Golden Earring. Pe lângă faptul că pare un tip drăguț cu care să râzi, este un efect secundar drăguț că ar putea cânta Radar Love live. Aceasta este pentru mine melodia supremă atunci când merg în turneu în Pontiac-ul meu!
Care este cea mai bună memorie a ta legată de mașină?
Ca iubitor de clasice americane, particip în mod firesc la diverse evenimente auto din Olanda pentru a admira aceste mașini frumoase. Cu vreo 10 ani în urmă, însă, tatăl meu m-a dus la cea mai mare întâlnire de mașini clasice americane din lume, în Suedia. În fiecare an, în jur de douăzeci de mii de clasici se reunesc aici, nu-mi venea să-mi cred ochilor! Am condus acolo în mod corespunzător și cu un vechi Chevrolet Caprice. Nu voi uita niciodată această experiență și deja așteptăm cu nerăbdare să mergem din nou aici în viitorul apropiat!
Ce face ca o zi de lucru la E&R Classics să fie atât de distractivă pentru tine?
Desigur, atmosfera plăcută de lucru și colegii drăguți fac ca munca la ERclassics să fie foarte plăcută. În plus, este întotdeauna o surpriză pentru mine care clasici sunt în program pentru o verificare finală. Fiecare mașină clasică conduce diferit și aduce un anumit sentiment. Marea diversitate a tinerilor frumoși și a mașinilor clasice face ca fiecare zi de lucru să fie grozavă la ERclassics.