
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 tip Jaguar E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 tip Jaguar E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 tip Jaguar E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 tip Jaguar E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 tip Jaguar E
- 1965 Jaguar XKE
1958 Jaguar XK150 Roadster
Deși are unele lucruri în comun cu XK120 și XK140, 1958 Jaguar XK150 Roadster a fost destul de modernizat. Unele dintre modificări au inclus un parbriz 1piece și linia de aripă nu mai cădea atât de mult cât se deplasa peste ușă. Capota din față a fost lărgită, iar pe Roadster a fost și mai lungă. Tabloul de bord al nucilor găsit în modelele XK140 a fost înlocuit cu unul tăiat în piele. La XK3.4 a fost utilizat un motor 6 cu 150 drept.
În căutarea unui Jaguar clasic?
Una dintre cele mai importante schimbări ale modelului 1958 XK150 a fost adoptarea frânelor cu disc Dunlop. 1958 Jaguar XK150 Roadster a fost o mașină de turism sportiv de înaltă performanță care putea să facă față distanțelor lungi la performanțe de vârf. Astăzi, Jaguar XK150 Roadster continuă să fie una dintre cele mai populare mașini Jaguar printre colectorii de mașini clasice. Dacă sunteți gata să cumpărați un 1958 Jaguar XK150 Roadster, ER Classics este în picioare pentru a vă ajuta. Ele vă încurajează să navigați pe site-ul lor pentru a afla mai multe despre 1958 Jaguar XK150 Roadster.