
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 tip Jaguar E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 tip Jaguar E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 tip Jaguar E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 tip Jaguar E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 tip Jaguar E
- 1965 Jaguar XKE
1948 Jaguar XK120 Roadster
Jaguar XK120 Roadster a fost fabricat între 1948 și 1954 și a fost lansat pentru prima dată la Salonul Auto de la Londra din 1948. „120” din nume se referea la viteza maximă de 120 mph și a lansat în istorie Jaguar XK1948 Roadster din 120 ca cea mai rapidă mașină de producție din lume la acea vreme. Doriți să cumpărați un Jaguar XK120? Mașina este disponibilă în două versiuni deschise: Roadster (OTS) și Drop Head Coupe (DHC). Modelul închis, un Fixed Head Coupe (FHC), va sosi din 1951. DHC era cu siguranță renumit ca fiind modelul deschis mai de lux, cu ferestre înfășurate și un tablou de bord din furnir de lemn.
În căutarea unui Jaguar clasic?
Primele mașini 242 XK120 au fost construite manual și au fost montate în carcasă 2 cu panouri din aluminiu. La începutul lui 1950, producția Jaguar va trece la corpurile din oțel presate în masă. Mașinile au păstrat ușile din aluminiu, capota și capacul portbagajului. Primele modele 242 Jaguar XK120 Roadster sunt unele dintre cele mai potrivite și mai dificile mașini clasice de achiziție în întreaga gamă de mărci Jaguar.