Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Tip
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Tip
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Tip
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Tip
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Tip
- 1965 Jaguar XKE
1956 Jaguar XK140
1956 Jaguar XK140 a fost primul Jaguar mașină sport cu transmisie automată. Ca la toate modelele XK140, acesta era disponibil în 3 stiluri de caroserie. Open Two Seater Roadster avea un top de pânză care se potrivea în spatele scaunelor. Drop Head Coupe avea un top capitonat montat permanent, care stătea deasupra corpului mașinii când era coborât. Spre deosebire de Open Two Seater, acesta avea un parbriz fix. Cumpărătorii au apreciat, de asemenea, disponibilitatea roților de sârmă și a evacuărilor duale, care erau disponibile în 1956 Jaguar.
În căutarea de a cumpăra un clasic Jaguar?
Interiorul anului 1956 Jaguar XK140 a fost, de asemenea, îmbunătățit. Singura baterie era acum amplasată destul de adânc în interiorul aripii de pe partea de intrare. The Jaguar XK140 a devenit una dintre cele mai dorite mașini sport de pe piață, o serie de mașini fiind exportate în principal în SUA. Câteva sfaturi pentru acest model special includ: inspectați rugina, asigurați-vă că cât mai multe componente sunt originale, solicitați documentație privind istoricul și fiți conștienți de costurile potențiale de întreținere și restaurare.