
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 cu cap fix
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 cu cap fix
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 tip Jaguar E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 cu cap fix
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 tip Jaguar E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 tip Jaguar E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 tip Jaguar E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 tip Jaguar E
- 1965 Jaguar XKE
1957 Jaguar XK150
Modelul XK150 a fost ultimul model din seria XK, care a înlocuit modelul XK140. Produs din 1957-1961, Jaguar XK150 a arătat o asemănare cu modelul Jaguar XK140, însă a fost actualizat considerabil. 1957 Jaguar XK150 a oferit un parbriz cu bucata 1, iar linia de aripă nu sa mai aruncat atât de profund la ușă. Entuziaștii de la Jaguar au apreciat, de asemenea, o capotă extinsă și alungită. Ceea ce majoritatea cumpărătorilor nu-și dau seama este că primul Jaguar XK150 a fost de fapt mai lent decât cel al lui XK140. Corectată în 1958, Jaguar XK150 a primit un motor 3.4L S care i-ar oferi Jaguar viteza necesară.
În căutarea unui Jaguar clasic?
Dacă intenționați să cumpărați un 1957 Jaguar XK150, știți că aceste mașini au mai mult de zece ani 5, deci este important să înțelegeți că nu vor fi perfecte decât dacă sunteți dispuși să plătiți pentru o restaurare a condițiilor de showroom. Datorită popularității acestor mașini în timpul zilei, acestea rămân astăzi disponibile pe scară largă. Indiferent dacă sunteți în căutarea unui loc de gătit, un șofer de week-end sau restaurarea perfectă pentru colecția dvs., toate acestea există.