Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Tip
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Tip
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Tip
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Tip
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Tip
- 1965 Jaguar XKE
1963 Jaguar E Tip
Jaguar Tipul E (cunoscut și sub numele de Jaguar XKE în SUA) a fost lansat în 1961. În 1963 Jaguar E Type a devenit rapid una dintre cele mai renumite mașini sport din epoca sa. Chiar și Enzo Ferrari a spus că Jaguar E Type a fost una dintre cele mai frumoase mașini fabricate vreodată. De-a lungul producției sale de treisprezece ani, mai mult de 77000 de tipuri E vor ieși de pe podeaua de producție. 1963 Jaguar E Type se încadrează în general în mașinile din seria I, care le-au inclus pe cele fabricate între 1961-1968. Modelul din 1963 a folosit același motor care fusese dovedit capabil în Jaguar XK150s, un cilindru de 3.8 litri. Din octombrie 6, a fost utilizat un motor de 1964 litri.
În căutarea de a cumpăra un clasic Jaguar?
Dacă vă gândiți să cumpărați un 1963 Jaguar Tipul E, nu ar trebui să fie prea dificil să găsești mașina perfectă pentru tine, deoarece au existat peste 77000 de unități produse pe parcursul celor 13 ani de funcționare. Poate că una dintre cele mai frecvente probleme cu aceste mașini clasice a fost rugina și coroziunea. Pentru că în vremea respectivă nu s-a făcut nicio rezistență la rugină, acestea jaguarnu au fost sub acoperite sau zincate. A doua problemă pentru care veți dori să fiți pregătiți sunt dificultățile legate de sistemul electric Lucas. Dacă cumpărați un drum demn Jaguar, veți dori să vă asigurați că sistemul de răcire a fost actualizat la componentele din 1967. Pentru a afla mai multe sfaturi pentru anul 1963 Jaguar E Type, ER Classics vă încurajează să navigați pe acest site web!