Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1968 Mercedes Benz 250SL
Mercedes Benz 250SL este adesea considerat un model 1967 de numai un an; cu toate acestea, au existat o serie de modele construite în 1966 și 1968. Mercedes Benz 250SL 1968 a văzut doar unitățile 2 produse și multe au fost vândute și denumite mașini de model 1968. În total, unitățile 5196 au ieșit din podeaua de producție din Germania, iar unitățile 5177 fiind modelul 1967. Modelul 1968 Mercedes 250 SL, precum și modelele 1966 și 1967, au marcat începutul unei alte inovații în marca Mercedes Benz. Deși linia SL a fost livrată inițial cu două frâne pe disc și două frâne cu tambur, începând cu 250 SL înainte, autoturismele au frâne cu disc în jurul valorii de toate. Mai târziu, modelele au fost disponibile și cu caracteristici moderne, cum ar fi servodirecție, transmisii automate cu viteză 4, frâne electrice și aer condiționat.
În căutarea unui Mercedes Classic?
ER Classics a compilat câteva sfaturi pentru a vă ajuta în căutare. În primul rând, este important să ne amintim că aceste mașini au o vechime de peste 3 decenii; vor prezenta semne de întreținere și reparații. În al doilea rând, multe dintre modelele Mercedes Benz 250SL 1968 au fost achiziționate inițial ca șoferi zilnici și au fost conduse! Este rar că veți găsi un SL nealterat, nereparat, totuși, doar pentru că o mașină a fost reparată nu înseamnă că este o mașină proastă. Cheia este să căutați o restaurare de calitate sau cea mai completă mașină pe care vi-o puteți permite. Desigur, la fel ca în cazul oricărei mașini clasice, veți dori, de asemenea, să vă asigurați că numărul șasiului și numărul motorului se potrivesc. Acesta poate fi un indicator puternic în calitatea oricăror reparații efectuate. În cele din urmă, Mercedes 1968SL din 250 este foarte predispus la rugină. Asigurați-vă că așezați mașina pe un lift și verificați zone precum podelele portbagajului, panourile interioare ale ampatamentului, panoul din spate al caroseriei care ține luminile din spate și traversa față la care șuruburile barei de protecție față, pentru a numi câteva zone .