Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1968 Mercedes Benz 280SL
Introducerea în 1967 și continuarea producției prin 1971, 2.8l Mercedes Benz 280SL 1968 a fost versiunea finală a modelului W113. Motorul a fost următoarea etapă de evoluție pentru modelul M130 și o deplasare mai mare a forței a crescut la 2779cc, oferind astfel mașinii 180hp și cuplu sporit. De asemenea, a fost prezentată o nouă placă pentru roți plate și mai puțin cromată pe panoul de bord și panourile ușii, în conformitate cu noile standarde de siguranță 1968. În caz contrar, 1968 280 SL a fost, în esență, aceeași mașină ca și predecesorul său. Interesant, majoritatea modelelor Mercedes Benz 280SL construite pentru piețele din SUA au fost echipate cu o transmisie automată. Transmisia manuală Mașinile 1968 Mercedes Benz SL sunt oarecum rare în SUA și, prin urmare, sunt căutate de colecționari americani de mașini clasice. Astăzi, Pagoda W113 este considerată o mașină de colecție foarte dorită, iar valorile curente sugerează că Mercedes 280 SL este cel mai de dorit model 3.
În căutarea unui Mercedes Classic?
Roadster 1968 280SL 280 este popular în rândul colecționarilor de mașini clasice care preferă să dețină ultima mașină din serie, care este, în general, cea care are toate progresele tehnologice și puterea liniei. Acest lucru este cu siguranță cazul cu 250 SL. 230 SL, fiind destul de puțin mai rar, este popular și în cazul colecționarilor care preferă o suspensie rigidă și sportivă a mașinilor clasice timpurii. Această mașină Mercedes este, de asemenea, mai mult dezbrăcat în interior și nu are multe dintre upgrade-urile de plus ale modelelor de mai târziu. Apoi, există Mercedes Benz 3SL, care este disponibil pe scară largă și necesită un preț mai mic datorită percepției privind performanțele reduse de la un motor mai mic. Toate modelele XNUMX sunt predispuse la rugină, în special în podea, portbagaj și sub ușă, însă componentele care includ panouri pentru motor, transmisie, interior și rugină sunt disponibile pentru cei care doresc să realizeze un proiect de restaurare.