Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1970 Mercedes Benz 280SL
Când inginerii Mercedes Benz au dezvoltat un succesor al popularului 300SL Gullwing, sa născut Mercedes Benz 280SL. Noul design SL, care se va numi W113 intern, a fost contemporan, confortabil și spațios pentru timpul său. 1970 Mercedes Benz 280SL va vedea unitățile 7935 pe tot parcursul anului de producție. Disponibil în ambele variante Roadster cu două uși și cu două uși Coupe, 280SL a fost mai mare, mai lat și mai greu decât predecesorul său și a fost mașina perfectă pentru cei care caută confortul de conducere, manevrarea drumurilor și construcția. Cumpărătorii au avut, de asemenea, opțiunea pentru diferite motoare, inclusiv un V8 cu un cilindru 3.5 sau 4.5l sau un motor 6-cilindru cu o capacitate de 2.8l. Cele mai multe modele au fost livrate cu o transmisie automată cu un motor cu injecție de combustibil. Mercedes Benz 280SL 1970 ar putea atinge o viteză maximă de 121mph.
În căutarea unui Mercedes Classic?
Modelul 1970 Mercedes Benz 280SL, precum și modelul 1969, au văzut câteva modificări și actualizări de la prima lansare în 1968. Modificările includ plăcuța de înmatriculare care se deplasează de la paravanul de protecție la mufa ușii din față, materialul de izolație al firewall-ului a fost actualizat de la grosime la netedă și mânerele din față ale hardtop-ului au fost separate. Elasticul a devenit, de asemenea, noul material pe buzunarele ușii, iar pardoselile au fost schimbate de la covorasele de cauciuc la covorul sintetic.