Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1963 Mercedes Benz 230SL
Având în vedere un Mercedes 1963SL din 230 pentru colecția dvs. de mașini clasice? ER Classics oferă sfaturi extinse pe tot acest site web. Aflați mai multe despre istorie și începeți să căutați următoarea mașină clasică europeană! Să aruncăm o privire asupra istoriei renumitei „Pagode”. Provocând senzație, Mercedes Benz 230SL a fost prezentat la Salonul Internațional de la Geneva din martie 1963. Cunoscut intern ca W113, roadsterul cu 2 locuri a asociat livrarea de neegalat a puterii cu o eleganță atrăgătoare, care se distinge prin confort remarcabil, performanțe excelente și luminozitate -siguranta clasei. De fapt, Mercedes Benz 1963SL din 230 a fost prima mașină sport cu o caroserie de siguranță formată dintr-o celulă rigidă pentru pasageri și zone de prindere față și spate.
În căutarea unui Mercedes Classic?
De ce Mercedes Benz 1963 SL din 230 este denumit „Pagoda”? Forma caracteristică a acoperișului coupe detașabil cu curbura îndreptată spre interior nu numai că a îmbunătățit siguranța, dar a amintit de acoperișurile curbate ale templelor din Orientul Îndepărtat. Devenind rapid un vehicul de cult pentru fanii conducerii deschise și un succesor demn al aclamatei serii 300 SL și 190 SL, nu a durat mult până când noul SL a primit porecla „Pagoda”. Datorită performanțelor lor, 230SL 1963 este o mașină foarte utilizabilă și ține pasul cu mașinile de astăzi. De fapt, acest Mercedes Benz Roadster din 1963 este încă utilizat pe scară largă ca șofer de zi cu zi pentru mulți pasionați de mașini clasice europene. La fel ca la majoritatea mașinilor clasice, Mercedes 230SL poate fi extrem de predispus la rugină. Desigur, veți dori, de asemenea, să verificați mecanica oricărui Mercedes 230SL de către o terță parte pentru a vă asigura că aveți cunoștințe despre ceea ce achiziționați.