Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1962 Mercedes Benz 190SL
În 1953, Maximilian Edwin Hoffman, principalul importator al Mercedes Benz în SUA în anii 1950, a recunoscut succesele de curse ale Mercedes SL și a insistat ca aceste succese să fie folosite ca bilet de intrare pe piața SUA. Nu a lăsat nici o piatră neîncetată pentru a convinge membrii consiliului de administrație din Stuttgart să aducă Mercedes 190SL în producție. Hoffman și-a construit o reputație pentru mașinile europene în SUA și a făcut acest lucru prin introducerea cumpărătorilor în mărci precum Alfa Romeo, Austin-Healey, Jaguar, Porsche și VW.
În căutarea unui Mercedes Classic?
Mercedes Benz 1962SL din 190 a fost mașina de turism sportivă perfectă pentru cei care nu își permiteau 300SL, dar care nu putea rezista stilului clasic și măiestriei excepționale a mărcii Mercedes Benz. O mare parte din acest lucru rămâne valabil până în prezent, deoarece Mercedes SL din 1962 continuă să fie unele dintre cele mai dorite mașini clasice ale mărcii, alături de 300SL Gullwing. ER Classics recomandă o inspecție amănunțită a oricărui roadster Mercedes din 1962 care vă interesează. Cumpărătorii ar trebui să acorde o atenție deosebită zonelor predispuse la rugină, corpului și lucrărilor de crom, precum și mecanicii generale dacă se ia în considerare un proiect de restaurare, ca cost al restaurării în aceste zonele pot fi ridicate. De asemenea, putem ajuta potențialii cumpărători să găsească mașini Mercedes Benz 1962SL 190 complet restaurate, dacă dorința dvs. este să vă restaurați exemplul. Doar 2246 unități Mercedes 1962SL din 190 au fost produse, aproximativ 772 venind în SUA și 1468 fiind modele non-americane. Raritatea joacă un rol în găsirea unui 190SL, deoarece se estimează că doar jumătate din 190SL fabricate pe parcursul a aproape un deceniu de producție se crede că există astăzi.