Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
Prezentat în septembrie 1958 și intrat în producție la scurt timp după aceea, Mercedes Benz 1958SE Ponton din 220 are o istorie interesantă care face ca aceste mașini să fie de dorit printre colecționarii de mașini clasice. Aceste cabriole și cupe sunt adesea denumite mașini „Ponton”, care are legătură cu designul cadrului de suspensie față. Când a ieșit pentru prima dată, un jurnalist ingenios german l-a asemănat cu un ponton sau pod care se întinde pe compartimentul motorului. Pontonul 1958SE din 220 a fost mai aventuros în stil decât saloanele. Cabrioletele și cupe-urile din această serie au venit cu multe opțiuni, printre care bagajele montate, vopseaua în două nuanțe, scaunul din față și anvelopele de perete alb, pentru a numi doar câteva. Interesant este faptul că doar 2 de cupoane Ponton au fost produse din 830 până în 1958 și doar 1960 Cabriolets au fost fabricate în același timp. În total, au existat 1112 unități, din acest număr nu este clar cât de multe există astăzi. Dacă vă gândiți să cumpărați un Mercedes Benz 1942SE Ponton din 1958, ați ajuns în locul potrivit.
În căutarea unui Mercedes Classic?
Datorită naturii rare a pieselor și a materialelor pentru Mercedes Benz 1958SE Ponton din 220, este important să găsim cel mai complet exemplu. Un lucru pe care cumpărătorii îl ignoră adesea atunci când cumpără este ștergătoarele de parbriz; asigurați-vă că funcționează. Aceste părți sunt greu de găsit și sunt destul de complicate. De asemenea, asigurați-vă că cromul este pe mașină, deoarece piesele cromate pentru aceste cupe și cabriolete pot fi foarte costisitoare. Desigur, la fel ca toate mașinile clasice, veți dori să vă asigurați că numărul șasiului și al motorului se potrivește. La aceste mașini particulare, numărul șasiului este, de asemenea, ștampilat pe suportul furcat deasupra plăcii, iar placa motorului este ștampilată și pe carterul de deasupra plăcii. Modelele Mercedes 220SE sunt, de asemenea, predispuse la rugină, deci asigurați-vă că inspectați complet mașina.