Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1966 Mercedes Benz 230SL
Deși a avut un act greu de urmat, Mercedes Benz 1966SL din 230 a fost un mare pas înainte pentru Mercedes de la predecesorul său 190 SL. Cu aspectul său unghiular și propulsat de o linie OHC 2306 de 150 cmc, 6 CP, cu injecție mecanică de combustibil, Mercedes Benz 230SL a cucerit lumea. Poreclit „Pagoda” datorită liniei de acoperiș atipice a hardtopului, care era mai joasă la mijloc și mai înaltă la margini, modelele 1966 SL 230 și alte an au oferit o performanță puternică, de lux, fără a compromite stilul și măiestria de clasă mondială Mercedes a devenit cunoscut pentru. Această performanță stelară face din Mercedes Benz roadsterul 1966 o mașină foarte utilizabilă chiar și conform standardelor actuale. Din punct de vedere estetic, au existat câteva modificări care au avut loc în 1965 și care au afectat și SL 1966, inclusiv colectorul de evacuare fiind schimbat din tablă de oțel în țevi din fontă-cap de evacuare, forma inelului de corn a fost schimbată de la rotund la superior aplatizat și maneta schimbătorului de viteze a fost îndoită înainte de 55 mm.
În căutarea unui Mercedes Classic?
Mercedes Benz 230SL nu era o mașină ieftină la vremea sa. În SUA, prețul de listă de 7500 USD ar fi putut cumpăra cu ușurință un Jaguar E-Type, care a fost principalul concurent în acea perioadă. Cu toate acestea, Mercedes 230SL a fost încă un succes pe piață, cu aproximativ 19831 de unități produse înainte de sosirea succesorului său, Mercedes Benz 250SL, în decembrie 1966. Dacă vă gândiți la achiziționarea unui 1966 SL SL, ER Classics așteaptă cu nerăbdare să vă împărtășească cunoștințele și expertiza. Datorită numărului mare de producție al acestei mașini, există în general o bună selecție disponibilă, de la proiecte de restaurare la exemple de calitate pentru showroom.