27 aprilie (Ziua Regilor) SHOWROOM ÎNCHIS
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Porsche 911 (1984 - 1989)

Cu un viitor asigurat pentru seria Porsche 911, 1983 a văzut lansarea unui înlocuitor pentru seria de succes SC. A fost anul model 1984 911 3.2 Carrera, renașterea numelui Carrera pentru prima dată din 1975. 911 3.2 Carrera a fost ultima iterație din seria originală 911, toate modelele ulterioare aveau un nou stil de caroserie cu frâne noi, electronice și tehnici de suspensie. A fost folosit un motor mai sus, cu un 3.2 litri opus orizontal cu șase cilindri. Noul volum de 3164 cmc a fost realizat folosind alezajul de 95 mm (de la modelul anterior SC) în combinație cu arborele cotit Turbo 1978 din 3.3, cursa de 74.4 mm. Transmisia 915 a fost transferată din seria SC pentru primii 3 ani de model. Au fost introduse o nouă galerie de admisie și un sistem de evacuare. În 1987, Carrera a primit o nouă cutie de viteze cu 5 trepte de la Getrag, numărul de model G50. Această versiune ceva mai grea avea un ambreiaj acţionat hidraulic.

Puterea motorului a fost crescută la 207 CP la 5900 rpm pentru mașinile furnizate din SUA și 231 CP la 5900 rpm pentru majoritatea celorlalte piețe. Această versiune a lui 911 accelerează de la 0 la 97 km/h în 5.4 secunde și are o viteză maximă de 240 km/h. Frânele cu disc au fost mărite și îmbunătățite, pe motor au fost montate dispozitive de pretensionare a lanțului alimentate cu ulei. Funcționarea și fiabilitatea motorului au fost îmbunătățite cu o actualizare a componentelor de control al combustibilului și al aprinderii la un L-Jetronic cu un sistem electronic Bosch Motronics 2 Digital Engine.

Trei modele de bază au fost disponibile pe tot parcursul anului Carrera; coupe, targa și decapotabil. Modificări cosmetice foarte modeste au fost făcute de-a lungul duratei de viață a lui Carrera, cu un tablou de bord reproiectat, cu canale mai mari de aer condiționat, care a apărut în 1986. Carrera Club Sport din 1987 (produs 340) este un 911 de colecție care avea un motor proiectat cu o limită de turație mai mare. Geamurile electrice, scaunele electrice și radioul au fost îndepărtate pentru a economisi 50 kg în greutate. 911 Speedster, o versiune cu acoperiș scăzut a Cabrioletului, a fost produsă în număr limitat între ianuarie 1989 și iulie 1989, atât ca mașină cu caroserie îngustă, cât și ca mașină cu aspect Turbo. În toamna anului 1989, 911 a suferit o evoluție majoră, odată cu introducerea Porsche 964.

Cumpărați un Porsche 911 clasic la E&R Classics

Găsirea unui Porsche potrivit pentru tine este prioritatea numărul unu. Căutarea mașinii tale de vis începe adesea online. Prin urmare, ERClasics a făcut tot ce a putut pentru a vă oferi o imagine cât mai completă a mașinilor. de exemplu, fiecare mașină de pe site-ul nostru web are un reportaj foto, imagini la 360 de grade și un videoclip. În plus, există și informații de fundal pentru fiecare mașină. Ai prefera să vezi mașina fizic? Apoi puteți vizita showroom-ul nostru din Waalwijk, Țările de Jos. Consultați site-ul nostru pentru orele de deschidere.

Cumpărați un Porsche 911 clasic

Mașini clasice Porsche 911 de înaltă calitate la E&R Classics

Toate mașinile clasice oferite de noi, inclusiv Porsche 911, sunt verificate cu o listă cu 125 de puncte. Această evaluare este efectuată de unul dintre tehnicienii noștri. Livrarea de mașini clasice care sunt în stare perfectă este de mare importanță pentru ERClassics. Mașinile clasice oferite de noi sunt așadar de înaltă calitate. Dacă doriți mai multe informații despre întreținerea unei mașini clasice sau dacă vă întrebați ce fac mecanicii din atelierele auto clasice, faceți clic pe aici.

Schimbă sau vinde mașina ta clasică Porsche 911

Desigur, la ER Classics puteți cumpăra un Porsche 911, dar vă oferim și opțiunea de a vinde mașina dvs. clasică actuală sau de a o schimba. Dacă doriți mai multe informații despre vânzarea sau tranzacționarea mașinii dvs. clasice, vă rugăm să contactați unul dintre noi. experți în mașini clasice. Desigur, puteți vizita și showroom-ul nostru pentru a discuta posibilitățile.

Vinde sau schimbă Porsche 911?

Întreținere la o mașină clasică

Desigur, fiecare mașină are nevoie de întreținere și uneori se poate întâmpla ca ceva să fie reparat. Nu este diferit pentru o mașină clasică. Pentru că îți place să-ți păstrezi mașina clasică în stare de top, un garaj bun este important. Orice garaj vă poate asigura întreținere, dar uneori aveți nevoie doar de acel strop de specialitate, apoi puteți alege să vă duceți mașina clasică la un atelier auto clasice unde se concentrează pe 1 marcă sau tip de mașină clasică. Mecanicii lucrează adesea cu aceleași mașini clasice și s-au specializat astfel în întreținere sau reparații pe acele mașini clasice specifice.

ER Classics are Porsche 911 clasic potrivit pentru tine!

Click aici pentru stocul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unui Porsche 911 clasic de la ER Classics?

- O gamă largă de vehicule clasice Porsche de vânzare
- Toate mașinile clasice au fost verificate minuțios de propriul nostru atelier
- Atelier propriu cu 20 mecanici
- Inregistrare si inspectii
-Transport mondial la usa
- Înaltă calitate și servicii
- Opțiuni de schimb
- Clienții ne evaluează cu 8.9 

Dealer online de mașini clasice numărul 1 din Europa

Dacă sunteți în căutarea unui nou Porsche 911 frumos, veți fi asistat de unul dintre experții noștri în mașini clasice. ERclassics s-a specializat în cumpărarea și vânzarea de mașini clasice din 2008 și se poate numi pe bună dreptate dealerul online de mașini clasice numărul 1 din Europa.