NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Mai 30 (Ziua Înălțării) SHOWROOM ÎNCHIS - Duminică iunie 2 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Triumph TR6

Triumph TR6 (1969-1976) este o mașină sport britanică 6-cilindru și cel mai bine vândut modelul TR construit de Triumph când producția sa încheiat în iulie 1976. Această înregistrare a fost mai târziu depășită de TR7. Din 94.619 TR6s produse, 86.249 au fost exportate; numai 8.370 au fost vândute în Marea Britanie.
Caroseria seamănă foarte mult cu modelul precedent; Triumph TR5, dar capetele din față și spate au fost pătrat, conform unui contract de consultanță care implică Karmann. Aceasta este menționată ca o spate în stil Kam, care a fost foarte comună în timpul 1970-urilor. Forma corpului era similară cu TR4 și TR5, cu excepția celor din spate și din față.

Triumph Classic Cars De Vânzare

Toate mașinile sport TR6 au inclus motoare inline 6-cilindri. Pentru piața americană, motorul a fost carburat, la fel ca motorul TR250 din Statele Unite. La fel ca TR5, TR6 a fost injectat cu combustibil pentru alte piete mondiale, inclusiv Marea Britanie, deci denumirea TR6PI (benzina-injectie). Sistemul de injecție mecanică a combustibilului Lucas a ajutat piața TR6 de pe piața internă să producă bmp 150. Mai târziu, varianta non-US TR6 a fost redusă la 125 bhp pentru ca aceasta să fie mai ușor de condus, în timp ce varianta americană a continuat să fie carburătată cu o simplă.

Cumpărarea unui triumf TR6?

TR6 a prezentat o transmisie manuală cu viteză 4. O unitate opțională de supraviețuire a fost o caracteristică de dorit deoarece a oferit șoferilor o mișcare agresivă, cu viteză redusă disponibilă pe modelele 2nd, 3rd și de top pe modelele timpurii, dar "picioare lungi" pentru autostrăzile deschise. De asemenea, TR6 a prezentat suspensii spate independente pentru brațul semi-tracțiune, direcție cu rafturi și pinioane, roți și anvelope 15-inch, covor de podea și portbagaj, scaune cu găleată și un complet complet de instrumente. Frânarea a fost realizată prin frâne cu disc la frânele din față și tamburul din spate. Un tavan din oțel din fabrică era opțional. Construcția TR6 a fost fundamental veche: corpul a fost înșurubat pe un cadru în loc de cele două fiind integrate într-o structură unibody; tabloul de bord TR6 era din lemn.

TR6 poate accelera de la zero la 60 mph în 8,2 secunde și are o viteză maximă de 120 mph conform revistei Autocar.

Triumph TR6

E & R Classics, specialistul tău la Triumph Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru


Care sunt avantajele cumpărării unei mașini Triumph TR6 la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta Triumph TR6
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii Triumph TR6
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană

Du-te la stoc