NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Mai 30 (Ziua Înălțării) SHOWROOM ÎNCHIS - Duminică iunie 2 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Triumph TR3

Triumph TR3 este o mașină sport care a fost produsă între 1955-1962 de către Standard-Triumph în Regatul Unit. Varianta facelifted, neoficial cunoscută sub numele de "TR3A", a intrat în producție în 1957, iar versiunea finală, neoficial "TR3B", a fost produsă în 1962.

Deși modelul TR3 a fost livrat de obicei ca locomotivă deschisă 2, în plus, au fost disponibile câte un scaun din spate ocazional și un capac din oțel cu bolț.
Masina a fost propulsata de un motor 1991cc straight-4 OHV care a produs initial 95 bhp crescand la 100 bhp la 5000 rpm. Transmisia manuală în patru trepte ar putea fi completată de o unitate de supraalimentare pe rapoartele 3 de vârf, acționate electric și controlate de un comutator de pe liniuță. În 1956, frânele din față au fost schimbate de la tobe la discuri, TR3 devenind astfel prima mașină de serie care a fost montată astfel.

Triumph Classic Cars De Vânzare

Suspensia a fost realizată prin dublu A-brațe, trunchi de mangan din bronz, arcuri elicoidale și șocuri tubulare în partea din față, o bară opțională anti-rotire și cu direcție cu șurub și cu clichet. Spre deosebire de MG-urile din aceeași perioadă, mecanismul de direcție și legătura au avut un joc și o frecare considerabilă, care au crescut cu uzura.

Partea din spate a fost arcuri de foaie convenționale, cu osie solidă și șocuri de pârghie, cu excepția faptului că șinele de cadru (cutie) au fost așezate sub osie. Roțile au fost de obicei vopsite, fie din culoarea caroseriei, fie din argent, dar și cromul mat și cromul luminos erau de asemenea disponibile. Discurile frontale, frânele cu tambur și tobele din spate nu aveau asistență la putere.
Greutatea sa a fost semnificativ mai mare decât Morgan + 4 și Porsche "Bath Tub" (pre-911), dar nu mult mai mult decât MGA și MGB. Toate, cu excepția lui Morgan, care împărțea același motor, au fost substanțial mai puțin puternice.
Deși, în cele mai multe condiții, era foarte receptiv și iertător, avea vicii de manipulare. Șasiul, care a fost împărțit de TR2, TR3, TR3A și TR4, a avut o călătorie limitată pe roți, iar mașina a fost oarecum înaltă și îngustă pentru o adevărată mașină sport. În consecință, în cazul unor viraje foarte grele, roata din spate interioară se va ridica, cauzând o bruiajare bruscă datorită încărcării crescute a pneului din spate. Acest lucru era valabil mai ales în cazul anvelopelor radiale din ce în ce mai frecvente. Suspensia originală TR2 / 3 / 3A a fost construită pe baza modelelor mai vechi de cauciucuri de tip bias. Ridicarea roților a fost mai bruscă decât cea a altor mașini, deoarece a fost cauzată de apropierea de sfârșitul cursei suspensiei în timp ce încărcarea anvelopei era încă încărcată, astfel încât încărcătura de pe roata din spate a fost o funcție discontinuă a înclinare înclinare, mai degrabă decât schimbarea pantei.

Cumpărarea unui triumf TR3?

TR3 este un roadster adevărat, proiectat pentru vreme însorită cu protecție detașabilă împotriva ploii. Are un capac decapotabil care se fixează și se oprește și se detașează perdele laterale, permițând ușilor foarte mici cu căptușeală să se odihnească brațul. Există găuri în podea, cu dopuri de cauciuc, astfel încât mufa furnizată inițial ar putea fi folosită din interiorul mașinii, ca și Jaguar XK120. Încălzitorul opțional a fost slab și supapa de închidere a fost sub capota. Oa treia persoană ar putea ajunge în spatele scaunelor, dacă este absolut necesară.

Au fost produse exemple 13,377 ale TR3 original "pre-facelift", din care 1286 au fost vândute în Marea Britanie; restul au fost exportate în principal în SUA.

Triumph TR3

E & R Classics, specialistul tău la Triumph Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru


Care sunt avantajele cumpărării unei mașini Triumph TR3 la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta Triumph TR3
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii Triumph TR3
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană

Du-te la stoc