NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Mai 30 (Ziua Înălțării) SHOWROOM ÎNCHIS - Duminică iunie 2 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Porsche 914

Până la sfârșitul 1960-urilor, atât Porsche, cât și Volkswagen aveau nevoie de noi modele; Porsche a căutat un înlocuitor pentru nivelul lor de intrare 912, iar Volkswagen a dorit un nou coupe sportiv care să înlocuiască Karmann Ghia. La acea vreme, majoritatea lucrărilor de dezvoltare ale companiei Volkswagen au fost tratate de Porsche. Fermierul Piëch, responsabil de cercetare și dezvoltare la Porsche, a fost responsabil de proiectul 914. Initial intentionat sa vanda autovehiculul cu un motor plat 4-cilindru ca Volkswagen si cu un motor plat cu cilindri 6 ca Porsche, Porsche a decis in timpul dezvoltarii ca modelele VW si Porsche care au acelasi corp ar fi riscante pentru afaceri si Volkswagen convins pentru a le permite să vândă ambele versiuni ca Porsche în America de Nord.

Porsche Classic Cars De Vânzare

Primul prototip 914 a fost prezentat în martie 1, 1968. Cu toate acestea, dezvoltarea a devenit complicată după ce președintele Volkswagen, Heinz Nordhoff, a murit în aprilie 12, 1968. Succesorul său, Kurt Lotz, nu a fost conectat la dinastia Porsche, astfel că acordul verbal dintre VW și Porsche sa desființat. În opinia lui Lotz, Volkswagen a avut toate drepturile asupra modelului și nici un stimulent pentru a-l împărtăși cu Porsche, dacă nu ar participa la cheltuielile de scule. Prin această decizie, conceptul de preț și marketing pentru 914 a eșuat chiar înainte ca producția de serie să înceapă. Ca urmare, prețul șasiului a crescut considerabil, iar 914 / 6 a ajuns să costeze doar puțin mai puțin decât 911T. 914 / 6 nu sa vandut prea bine, in timp ce 914 / 4, mult mai putin costisitoare, a devenit cel mai bine vandut Porsche in timpul rundei sale de modele, exagerand Porsche 911 cu o marja larga cu peste unitatile 118.000 vandute in toata lumea.

Cumpărați un Porsche 914?

Versiunile VW au prezentat inițial un motor 80 PS 1.7 cu injecție de combustibil 914L cu patru roți pe baza motorului răcit cu aer Volkswagen. Varianta 6 / 110 a lui Porsche a prezentat un motor 2.0 PS 1969L cu șase carburanți din 911 1969T, plasat în mijlocul unei versiuni a cutiei de viteze 911 901 "914", configurată pentru o mașină cu motor median. Karmann a fabricat șasiul rulant la uzina lor, finalizând producția VW internă sau livrând versiuni la Porsche pentru asamblarea lor finală. Modelele 6 / 911 au folosit o suspensie similară și frânele pentru 4, oferind superioritate de manevrare și superioritate față de modelele Volkswagen cu patru cilindri, împreună cu o putere mai mare. O asociație VW-Porsche, Volkswagen din America, a gestionat exportul în SUA, unde ambele variante au fost vândute și vândute ca Porsches, cu excepția cazului în California, unde au fost vândute în dealeri Volkswagen. Mașinile 914-cilindru au fost vândute ca Volkswagen-Porsches la reprezentanțele europene ale VW. Vânzările lentoare și costurile în creștere au determinat Porsche să întrerupă varianta 6 / 1972 în 3351, după ce au produs unități 100; locul său în gama a fost umplut de o variantă alimentată de o nouă versiune 2.0 PS 4L, cu injecție de combustibil a motorului Volkswagen de tip 1973 în 1974. În 1.7, motorul 85 L a fost înlocuit cu un 1.8 PS 914 L, iar noul sistem de injecție a combustibilului Bosch L-Jetronic a fost adăugat la unitățile americane pentru a ajuta la controlul emisiilor. Producția 1976 sa încheiat cu 2.0. Motorul plat 912 L a continuat să fie utilizat în modelul 924E, care a furnizat un model entry-level până la introducerea modelului 914. Modelul 1970 a fost mașina de import a modelului Motor de Anul în 914. Un 6 / 24 GT pilotat de francezii Claude Ballot-Lena și Guy Chasseuil a câștigat clasa GTS și a terminat pe locul șase în general la 1970 Hours of Le Mans în 914. Brian Redman a folosit 6 / 1970 pentru a cerceta cursul pe parcursul practicilor circuitului Targa Florio din XNUMX.

Porsche 914

E & R Classics, specialistul Porsche Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru


Care sunt avantajele achiziționării unei mașini Porsche 914 la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, proceduri de sudura si interior pentru masina ta Porsche 914
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dvs. Porsche 914
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană

Du-te la stoc