Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Iulie și august DESCHIS ca de obicei - duminică septembrie 1 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

MG MGB Cabriolet

MGB este o mașină sport lansată de MG Cars în mai 1962 pentru a înlocui MGA. Prezentat ca un roadster 4-cilindru, în 2 a fost adăugat un coupe cu scaune 2 + 1965. MGC 6-cilindrul a debutat în 1967; un derivat ulterior echipat cu Rover V8 bazat pe Buick a fost realizat din 1973-1976.
Producția MGB a continuat până în octombrie 1980 în mod diferit de către British Motor Corporation și succesorii săi, British Motor Holdings și British Leyland Motor Corporation.

La momentul introducerii sale, MGB a fost un design relativ modern, folosind o structură monocoacă în locul construcției tradiționale pe caroserie utilizată atât pe tipurile MGA și MG T, cât și pe rivalul MGB, seria Triumph TR. Designul ușor a redus costurile de producție, adăugând în același timp rezistența totală a vehiculului. Wind-up ferestre au fost standard, și un compartiment confortabil șofer oferit o mulțime de picioare. Un raft de parcelă a fost montat în spatele scaunelor.

MG Classic Cars de vânzare

Performanțele MGB au fost considerate viguroase la momentul introducerii, cu un timp de 0-60 mph de doar peste 11 secunde, ajutat de greutatea relativ ușoară a mașinii. Manipularea a fost unul dintre punctele forte ale MGB. Motorul din seria 3 cc B cu 1798 a produs 95 hp (71 kW) la rpm 5,400. Motorul a fost modernizat în octombrie 1964 la un arbore cotit cu cinci axe, în efortul de a îmbunătăți fiabilitatea. Majoritatea MGB-urilor au fost exportate în Statele Unite. În 1974, deoarece standardele americane privind poluarea aerului au devenit mai riguroase, MGB-urile de pe piața americană au fost de-tunate pentru conformare. Pe lângă o reducere semnificativă a performanței, MGB a câștigat un centimetru înălțime și barele de protecție distinctive care au venit să înlocuiască cromul pentru toate piețele.

Cumpărați un MG MGB Cabriolet?

MGB a fost una dintre primele mașini care dispunea de zone controlate de zgâriere, menite să protejeze șoferul și pasagerul într-un impact 30 mph cu o barieră imobiliară.

Volumul de producție combinat al modelelor MGB, MGC și MGB GT V8 era 523,836. Un model de "revigorare" foarte limitat de producție, realizat numai de unitățile 2,000, numit RV8, a fost produs de Rover în 1990-urile. În ciuda asemănării în aspect cu roadsterul, RV8 a avut mai puțin de 5 procentual interschimbabilitate cu autovehiculul original.

MG MGB Cabriolet

E & R Classics, specialistul tău la MG Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru


Care sunt avantajele achiziționării unei mașini MG MGB Cabriolet la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta MG MGB Cabriolet
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dvs. MG MGB Cabriolet
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană

Du-te la stoc