Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Noiembrie 1 (Ziua tuturor Sfinților) DESCHIS - Duminică Noiembrie 3 EXTRA DESCHIS de la 12: 00 la 16: 00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

MG MGA

MGA este o mașină sport produsă de divizia MG a British Motor Corporation de la 1955-1962. Acesta a înlocuit autovehiculele de tip T mai vechi și a reprezentat o pauză completă de styling de la vehiculele mai vechi. Masina a fost lansată oficial la Salonul Auto de la Frankfurt din 1955. Un total de unități 101,081 au fost vândute până la sfârșitul producției în iulie 1962, marea majoritate fiind exportate. Doar automobilele 5869 au fost vândute pe piața internă, cel mai mare procent de export al oricărei mașini britanice. A fost înlocuită de MGB.

MG Classic Cars de vânzare

Proiectul MGA datează de la 1951, când designerul MG Syd Enever a creat un corp raționalizat pentru mașina lui George Philips TD Le Mans. Problema cu această mașină a fost poziția înaltă a șoferului datorită limitării utilizării șasiului TD. Un nou șasiu a fost proiectat cu elementele laterale mai departe și podeaua atașată mai degrabă pe partea inferioară, decât pe partea superioară a secțiunilor cadrului. Un prototip a fost construit și prezentat președintelui BMC Leonard Lord. El a refuzat ideea de a produce noua mașină, deoarece el tocmai a semnat un acord cu Donald Healey pentru a produce mașinile Austin-Healey 2 săptămâni înainte. Scăderea vânzărilor modelelor MG tradiționale a provocat o schimbare de inimă, iar mașina, inițial numită seria UA, a fost adusă înapoi. Deoarece era atât de diferit de modelele MG mai vechi, a fost numit MGA, "primul dintr-o linie nouă", pentru a cita publicitatea contemporană. A existat, de asemenea, un nou motor disponibil, prin urmare, mașina nu a avut inițial intenționată unitatea XPAG, dar a fost echipată cu seria BMC de tip corporativ B care permite o linie inferioară a capotei.

Cumpararea unui MG MGA?

Acesta a fost un design pe caroserie și a folosit motorul 4 "B series" de la salonul MG Magnette care a condus roțile din spate printr-o cutie de viteze 4. Suspensia a fost independentă cu arcurile cu bobină și cu brațele din față și cu un ax rigid cu arcuri semi-eliptice în spate. Direcția era prin rack și pinion. Masina era disponibilă fie cu roți din sârmă, fie cu roți din oțel.

MG MGA

E & R Classics, specialistul tău la MG Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru


Care sunt avantajele achiziționării unei mașini MG MGA la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta MG MGA
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii MG MGA
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană