NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK JP AE

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Iulie 21 (Ziua Națională a Belgiei) SHOWROOM ÎNCHIS - iulie și august OPEN ca de obicei

MG TD

MG TD (1950) a combinat sistemul de transmisie TC, axa spate modificată cu hipoide, șasiul tip MG Y, un corp familiar de tip T și o suspensie independentă, folosind arcuri elicoidale din salonul MG Y: un drum 1950 - raportul de testare descris ca fiind "cel mai izbitoare" rezultatul "transformării ... în confortul călătoriei". De asemenea, a fost ridicată de la succesul companiei 1 & frac14; -litre pentru TD a fost sistemul de direcție cu rafturi și pinioane (încă foarte bine echipate). În plus, modelul TD a prezentat roți de disc cu discuri de dimensiuni reduse 15-inch, o opțiune cu volan pe partea stângă și barele de protecție standard și suprasarcini. Masina a fost, de asemenea, 5 inci (130 mm) mai largă cu o pistă de 50 inci.

MG Classic Cars de vânzare

Pentru șofer, "protecția împotriva intemperiilor" a fost bună după standardele de timp. Pentru conducerea în timpul nopții, iluminarea instrumentului a fost "eficientă, dar nu orbitoare, printr-un efect de lumină verde palid". Încă nu era un indicator al consumului de combustibil, dar galoanele 11 britanice de capacitate a rezervorului au oferit o gamă între opririle de alimentare cu combustibil de aproximativ 300 mile și o lumină verde pe fațadă a provocat un "avertisment" atunci când nivelul de combustibil a scăzut la aproximativ 2 & frac12; Galoane britanice.

În 1950 a fost introdus modelul TD MkII, produs alături de mașina standard, cu un motor mai bine reglat, utilizând un raport de compresie 8.0: 1 care a dat 57 bhp la 5500 rpm. Motorul cu rată de compresie mai mare a fost oferit în funcție de piețele de export și nu ar fi fost potrivit pentru Marea Britanie, unde datorită continuării exploatării restricțiilor de combustibil din timpul războiului, cumpărătorii erau încă limitați la cifra octanică 72 "Pool Pool". Motorul TD MkII include de asemenea pompe de combustibil dublu, amortizoare revizuite și un raport mai mare pe puntea spate
Aproape 30,000 TDs au fost produse, inclusiv despre modelele 1700 Mk II, când seria sa încheiat cu 1953 cu toate exporturile 1656, cu excepția celor 23,488 exportate, numai 12. Principala plângere pe care americanii o aveau cu MG T vândută în SUA a fost sistemul britanic 0 volt, care a fost greu de deservit atunci când o lumină de cap și alte obiecte electrice s-au stricat. De asemenea, au avut plângeri minore privind lipsa unui indicator de apă și de combustibil. Dar, în general, în studiile proprietarilor MG T americanizate au avut mai multe observații pozitive decât negative. Ora 60-22.7mph a fost de XNUMX secunde în funcție de Popular Mechanics.

Cumpararea unui MG TD?

Un exemplu testat de revista The Motor în 1952 a avut o viteză maximă de 77 mph și ar putea accelera de la 0-60 mph (97 km / h) în 18.2 secunde. A fost înregistrat un consum de combustibil de mile 26.7 pe galon imperial.

În 1998, drepturile, proprietățile intelectuale și mărcile comerciale asociate producției de MG TD sunt achiziționate de TD Cars Sdn Bhd în Malaezia pentru a reproduce seria TD ca TD2000.

MG TD

E & R Classics, specialistul tău la MG Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru


Care sunt avantajele achiziționării unei mașini MG TD la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta MG TD
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii tale MG TD
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană

Du-te la stoc