NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Cumpărați mașina dvs. clasică în siguranță online | Contactați-ne prin e-mail sau telefon | Datorită reglementărilor covid-19, showroom-ul nostru este închis
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

MG TD

MG TD (1950) a combinat transmisia TC, o punte spate cu angrenare hipoidă modificată, șasiu de tip MG Y, o caroserie familiară de tip T și suspensie independentă folosind arcuri elicoidale de la berlina de tip MG Y: un drum din 1950 - raportul de testare a descris ca fiind "cea mai izbitoare" transformarea rezultată ... în confortul călăriei ". De asemenea, ridicată de la berlina de succes de 1¼ litri a companiei pentru TD, a fost direcția cu cremalieră (încă foarte puternică). În plus, TD a prezentat roți de disc de 15 inci mai mici, o opțiune de conducere pe partea stângă și bare de protecție și echipamente standard pentru echipamente. Mașina era, de asemenea, cu 5 inci (130 mm) mai lată, cu o pistă de 50 inci.

MG Classic Cars de vânzare

Pentru șofer, „protecția împotriva tuturor intemperiilor” era bună în conformitate cu standardele vremii. Pentru conducerea pe timp de noapte, iluminarea instrumentului a fost „eficientă, dar nu orbitoare, printr-un efect de lumină verde pal”. Încă nu exista un indicator de combustibil, dar capacitatea rezervorului de 11 galoane britanice a dat un interval între opriri de alimentare cu combustibil de aproximativ 300 de mile și o lumină verde de pe față a aprins un „avertisment” când nivelul de combustibil a scăzut la aproximativ 2½ galoane britanice.

În 1950 a fost introdus modelul TD MkII, produs alături de mașina standard, cu un motor mai bine reglat, utilizând un raport de compresie 8.0: 1 care a dat 57 bhp la 5500 rpm. Motorul cu rată de compresie mai mare a fost oferit în funcție de piețele de export și nu ar fi fost potrivit pentru Marea Britanie, unde datorită continuării exploatării restricțiilor de combustibil din timpul războiului, cumpărătorii erau încă limitați la cifra octanică 72 "Pool Pool". Motorul TD MkII include de asemenea pompe de combustibil dublu, amortizoare revizuite și un raport mai mare pe puntea spate
Aproape 30,000 TDs au fost produse, inclusiv despre modelele 1700 Mk II, când seria sa încheiat cu 1953 cu toate exporturile 1656, cu excepția celor 23,488 exportate, numai 12. Principala plângere pe care americanii o aveau cu MG T vândută în SUA a fost sistemul britanic 0 volt, care a fost greu de deservit atunci când o lumină de cap și alte obiecte electrice s-au stricat. De asemenea, au avut plângeri minore privind lipsa unui indicator de apă și de combustibil. Dar, în general, în studiile proprietarilor MG T americanizate au avut mai multe observații pozitive decât negative. Ora 60-22.7mph a fost de XNUMX secunde în funcție de Popular Mechanics.

Cumpararea unui MG TD?

Un exemplu testat de revista The Motor în 1952 avea o viteză maximă de 77 mph și putea accelera de la 0 la 60 mph (97 km / h) în 18.2 secunde. S-a înregistrat un consum de combustibil de 26.7 mile pe galon imperial.

În 1998, drepturile, proprietățile intelectuale și mărcile comerciale asociate producției de MG TD sunt achiziționate de TD Cars Sdn Bhd în Malaezia pentru a reproduce seria TD ca TD2000.

MG TD

E & R Classics, specialistul tău MG Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru


Care sunt avantajele achiziționării unei mașini MG TD la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta MG TD
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii tale MG TD
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană