NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Duminică 6 decembrie EXTRA DESCHIS de la 12:00 la 16:00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Jaguar XK150

Jaguar XK150 este o mașină sport produsă de Jaguar în perioada 1957-1961, ca succesor al XK140. Disponibil inițial ca versiuni Fixed Head Coupé și Drophead Coupé, roadsterul XK150 OTS (Open Two-Seat) a fost lansat în 1958. Coupé-urile erau echipate cu scaune spate minime.

Jaguar Classic Cars de vânzare

Deși are o asemănare familială cu XK120 și XK140, XK150 a fost revizuit radical. Un parbriz dintr-o bucată a înlocuit ecranul despărțit, iar linia aripii nu a mai căzut atât de adânc la uși. Capota lărgită s-a deschis până la aripi, iar pe Roadster rama parbrizului a fost mutată înapoi cu 1 inci pentru a face capota mai lungă. Mașina era disponibilă în roșu, gri perlat, alb, albastru indigo, claret, albastru Cotswold, negru, negru, Sherwood verde, Carmen roșu, britanic Racing verde, cornish gri și Imperial Maroon Tabloul de bord din nuc al XK4 a fost înlocuit cu un tablou de bord din piele. Pe primele Drophead Coupés, panoul central al tabloului din aluminiu, avea o gravură cu model X similară cu cea de la începutul anului 140 tip E. Ușile mai subțiri au oferit mai mult spațiu interior. Suspensia și șasiul erau foarte asemănătoare cu XK3.8, direcția era cu pinion și cremalieră. Motorul standard a fost de 140 litri DOHC Jaguar straight-3.4 cu 6 SAE CP la 180 rpm, dar majoritatea mașinilor au fost echipate cu motorul SE al cărui cap cilindric modificat (tip B) și supape mai mari de evacuare a crescut puterea la 5750 SAE CP la 210 rpm. Au fost instalate două carburatoare SU HD5500 de 1.75 inci. În timp ce primele XK6 au fost mai lente decât predecesorii lor, în primăvara anului 150 deficitul a fost corectat cu un motor "S" de 1958 litri ale cărui trei carburatoare SU HD3.4 de 2 inci și chiulasă cu port drept au mărit puterea la un pretins 8 SAE bhp. Pentru 250, motorul de 1960 litri era plictisit la 3.4 litri, evaluând această opțiune la 3.8 CP în ton standard sau 220 CP sub formă „S”. Un 265S de 3.8 litri ar putea atinge 150 mph și poate merge de la 135 la 0 mph în aproximativ 60 secunde. Dunlop 7 cu patru roți în frâne cu disc a apărut pentru prima dată, deși teoretic era posibil să comanzi o mașină cu tamburi. Producția modelului XK12 s-a încheiat în octombrie 150 și a însumat 1960 Roadster, 2265 FHC și 4445 DHC.

Cumpărați un Jaguar XK150?

Un 250bhp 3.4 litru XK150S FHC cu diferențial alunecare limitată a fost testat de The Motor în 1959. Avea o viteză maximă de 132 mph și ar putea accelera de la 0 la 60 mph în 7.8 secunde. Consumul de combustibil de mile 22.0 pe galon imperial a fost înregistrat. La vremea aceea era cea mai rapidă mașină închisă, revista făcuse vreodată un test de drum complet.

Jaguar XK150

E & R Classics, specialistul tău în mașinile clasice Jaguar!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele cumpărării unei mașini Jaguar XK150 la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, proceduri de sudura si interior pentru masina ta Jaguar XK150
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dumneavoastra Jaguar XK150
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană