Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Noiembrie 1 (Ziua tuturor Sfinților) DESCHIS - Duminică Noiembrie 3 EXTRA DESCHIS de la 12: 00 la 16: 00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Jaguar XK140

Jaguar XK140 este un automobil sportiv fabricat de Jaguar între 1954-1957. A fost succesorul lui XK120. Actualizările au inclus mai mult spațiu interior, frâne îmbunătățite, deplasare sporită a suspensiei și amortizoare telescopice. XK140 a fost introdus la sfârșitul 1954 și vândut ca model 1955. Modificările de la exterior au inclus barele de protecție din față și spate mai importante, cu suprasarcini, iar semnalele de semnalizare mișcau deasupra barei de protecție din față. Grila a rămas la aceeași mărime, dar a devenit o unitate de turnare dintr-o singură piesă, cu bare mai puțin verticale și mai late. Insigna Jaguar a fost încorporată în interiorul grilajului. O bandă cromată a fost rulată de-a lungul centrului capotei și al capacului portbagajului. O emblemă de pe capacul portbagajului conținea cuvintele "Winner Le Mans 1951-3". Interiorul a fost mai confortabil pentru șoferii mai înalți prin mișcarea motorului, a firewall-ului și a liniei înainte pentru a extinde spațiul pentru picioare cu 3 inci. Două baterii 6-volt, una în fiecare aripă frontală, au fost montate pe FHC, dar Drop Heads și Open Two Seater au avut o singură baterie 12-volt, instalată în aripa frontală de pe partea pasagerului. Modelul XK140 a fost alimentat de motorul Jaguar XK cu modificările SE de la XK120, care au ridicat puterea specificată de 10 bhp la 190 bhp brut la 5500 rpm. Capul cilindric de tip C, care a fost transmis din catalogul XK120 și care produce un bord brut 210 la 5750 rpm, a fost opțional. În 1956, XK140 a devenit prima mașină sport Jaguar care a fost oferită cu transmisie automată. La fel ca și XK120, roțile de sârmă și evacuările duale au fost opționale. Cele mai multe XK140-uri importate în Statele Unite au avut roți de sârmă. Autovehiculele cu roți standard de disc au avut fuste de protecție împotriva deschiderii roții din spate.

Jaguar Classic Cars de vânzare

Roadster-ul (Open Two Seater in America) a avut un panou usor de pânza care sa desprins din vedere in spatele scaunelor. Interiorul a fost tăiat în piele, incluzând cratimă. La fel ca și modelul XK120 Roadster, versiunea XK140 avea perdele laterale detașabile și laterale din plastic pe ușile din aliaj ușor de tip barchetta. În comparație cu modelul XK120, vârfurile ușii și panoul de bordaj au fost reduse cu 2 inci, pentru a permite o poziționare mai modernă a volanului. Unghiul feței frontale a ușilor a fost schimbat de la gradele 45 la 90. Motorul Drophead Coupé avea un vârf de panza mai înalt, care cobora pe corpul din spatele scaunelor, un parbriz fixat integral cu corpul, geamurile laterale, și un banchetă din spate. Avea, de asemenea, un tablou de bord cu furnir din nuc și capace de ușă. Coupé cu cap fixat a împărțit caroseria interioară și scaunele din spate ale lui DHC. Prototipul Head Fixed Coupe a păstrat profilul acoperișului XK120 cu cap fixat, cu aripile și ușile din față la fel ca și capul de prindere. Odată cu producția, acoperișul a fost prelungit, ecranul fiind plasat mai departe, aripile frontale mai scurte și ușile mai lungi, ceea ce a dus la mai mult spațiu interior și spațiu pentru picioare.

Cumpărați un Jaguar XK140?

Realist, un stoc XK-140 SE ar putea atinge o viteză maximă de 120 la 125 mph. Testul XK-140 MC al lui Road & Track în iunie 1955 a înregistrat cea mai bună medie a 2-ului pe 120.3 mph. Cea mai bună rulare 1 a fost 121.1 mph. Masini sportive Testul Illustrated al aceluiași model în luna august 1957 a avut cea mai rapidă medie pe 2 de 121 mph. Cea mai bună rulare pe 1 a fost 124 mph. Timpurile de accelerare de la 0 la 60mph au fost 8.4 secunde, 9.1 secunde și, respectiv, 9.1 secunde. Doar testul R & T a încercat 0 la 100 mph care a dus 26.5 secunde.

Jaguar XK140

E & R Classics, specialistul în Jaguar Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele cumpărării unei mașini Jaguar XK140 la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, proceduri de sudura si interior pentru masina ta Jaguar XK140
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dumneavoastra Jaguar XK140
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană