Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Cumpărăm și vindem mașini clasice în întreaga lume
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Seria J-E-Type I

Martie 1961 Seria a fost introdusă, inițial doar pentru export. Lansarea pe piața internă a venit patru luni mai târziu în iulie 1961. Autovehiculele au folosit în acest moment modelul triplu SU carburator 3.8 litru cu șase cilindri Jaguar XK6 de la XK150S. Vehiculele construite foarte devreme au utilizat dispozitive de blocare a capotei exterioare, care necesitau un instrument de deschidere și au avut un design plan de podea. Aceste mașini sunt rare și mai valoroase. După aceasta, podelele Jaguar E-Type 1963 au fost decupate pentru a oferi mai mult spațiu pentru picioare, iar ghearele duble de capotă s-au mutat în interiorul mașinii. Motorul 3.8-litru a fost majorat la litri 4.2 în octombrie 1964.
Toate tipurile E au fost dotate cu suspensie spate independentă cu bobină cu capete frontale ale barei de torsiune și frâne cu discuri pe patru roți, în spate, toate fiind asistate de putere. Jaguar a fost unul dintre primii producători de autovehicule care echipau mașinile cu frâne cu disc ca standard de la XK150 în 1958. Seria 1 poate fi recunoscută de farurile acoperite cu sticlă (până la 1967), de deschiderea mică a gurii de pe partea din față, de luminile de semnalizare și de lămpile din spate deasupra barelor de protecție și de vârfurile de evacuare de sub plăcuța de identificare din spate.

Jaguar Classic Cars de vânzare

Autovehiculele 3.8 de tip 1965 de tip Jaguar E-Type au scaune din cupă cu tapițerie din piele, un panou de bord și consola din aluminiu, și o cutie de viteze cu patru trepte Moss care nu are o singură treaptă pentru prima treaptă ("Moss box"). Autovehiculele 4.2-litri au scaune mai confortabile, frâne îmbunătățite și sisteme electrice, precum și o cutie de viteze cu patru trepte de viteză totală. Autovehiculele 4.2-litri au, de asemenea, o insignă pe boot care proclamă "Jaguar 4.2 Liter E-Type". Elementele opționale incluse au inclus roți cromate și o bandă detașabilă pentru OTS.

O versiune 2 + 2 a coupé-ului a fost adăugată în Jaguar E-Type 1966. 2 + 2 a oferit opțiunea unei transmisii automate. Corpul este 9 în (229 mm) mai lung și unghiurile acoperișului sunt diferite cu un parbriz mai vertical. (aceasta este o presupunere incorectă, S1 OTS, coupe și 2 + 2 aveau parbrize identice cu rake). Roadster-ul a rămas un automobil cu două locuri stricte.
Mai puțin cunoscut, chiar la sfârșitul producției seriei 1 și înainte de tranziția "Seria 1 & frac12;" la care se face referire mai jos, au fost produse un număr foarte mic de mașini Seria 1 cu faruri deschise. Datele de producție de pe aceste mașini variază, dar producția de mana pe dreapta a fost verificată până în martie 1968. Numărul scăzut al acestor mașini produse le face printre cele mai rare dintre toate tipurile de producție E.

Seria I ani model:
Jaguar E-tip 1961
Jaguar E-tip 1962
Jaguar E-tip 1963
Jaguar E-tip 1964
Jaguar E-tip 1965
Jaguar E-tip 1966
Jaguar E-tip 1967
Jaguar E-tip 1968

În urma seriei 1, a fost construită o serie de autovehicule construite în 1967-1968, denumite neoficial "Seria 1 & frac12;" care sunt externe similare cu cele din seria 1. Datorită presiunii americane, noile caracteristici au fost faruri deschise, întrerupătoare diferite și unele de-tuning pentru modelele din SUA. Unele serii 1 & frac12; autoturismele au, de asemenea, ventilatoare duble și scaune reglabile. Caracteristicile seriei 2 au fost introduse treptat în seria 1, creând seria neoficială 1 & frac12; dar totdeauna cu stilul de serie al seriei 1.
O mașină deschisă 3.8-litru, de fapt prima mașină de producție care urma să fie finalizată, a fost testată de revista britanică The Motor in 1961 și a avut o viteză maximă de 149.1 mph și ar putea accelera de la 0 la 60 mph (0 la 97 km / h ) în 7.1 secunde. A fost înregistrat un consum de combustibil de mile 21.3 pe galon imperial. Masina de testare costă £ 2,097 inclusiv taxe.

Cumpărarea unui Jaguar E-Type Series I?

Masinile depuse pentru testul rutier de catre revistele de automobile populare ale timpului, cum ar fi revistele The Motor, The Autocar si Autosport, au fost special pregatite de lucrarile Jaguar pentru a oferi cifre de performanta mai bune decat cele standard. Această activitate a implicat echilibrarea motorului și munca subtilă, cum ar fi curgerea gazelor a capetelor cilindrilor, și poate chiar a implicat montarea supapelor de admisie cu diametru mai mare.

Ambele dintre cele mai cunoscute mașini de testare a drumurilor 1961: modelul Coupe Reg. Nr. 9600 HP și convertible Reg 77 RW de tip E, au fost echipate, de asemenea, cu anvelopele Dunlop Racing pe test, care au avut un diametru mai mare de rulare și un coeficient de tracțiune inferior. Aceasta explică modul în care vitezele maxime 150 mph (240 km / h) au fost obținute în condiții de testare ideale. Limita de siguranță maximă pentru motoarele standard 6-cilindri 3.8-litri de tip E este 5500 rpm. Ulterior, unitățile 4.2-litri au avut un marcaj roșu pe turația de turație de la doar 5,000 rpm. Viteza maximă sigură a motorului este prin urmare 127mph și 137mph la limita 5,500 rpm. Ambele autoturisme de încercare trebuie să fi atins sau să depășească rpm 6000 la treapta de viteză superioară în timpul testării rutiere în 1961.

Seria J-E-Type I

E & R Classics, specialistul în Jaguar Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele de a cumpăra o mașină Jaguar E-Type Seria I la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudare și proceduri interioare pentru mașina dvs. Jaguar E-Type Seria I.
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dvs. Jaguar E-Type Seria I.
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană