Cumpărați mașina clasică în siguranță online | Contactați-ne prin e-mail sau telefon | Showroom-ul nostru este deschis
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Jaguar E-Type Series I.

În martie 1961 a fost introdus seria I, inițial numai pentru export. Lansarea pe piața internă a avut loc patru luni mai târziu, în iulie 1961. Mașinile foloseau în acest moment triplul SU carburator de 3.8 litri cu șase cilindri Jaguar Motorul XK6 de la XK150S. Mașinile construite foarte devreme au folosit zăvoare externe ale capotei, care necesitau o unealtă pentru a se deschide și aveau un design plat. Aceste mașini sunt rare și mai valoroase. După aceea, Jaguar Pardoselile de tip E 1963 au fost amenajate pentru a oferi mai mult spațiu picioarelor și zăvoarele duble ale capotei s-au mutat în interiorul mașinii. Motorul de 3.8 litri a fost mărit la 4.2 litri în octombrie 1964.
Toate tipurile E au suspensie spate independentă cu arc spiralat, cu capete frontale ale barei de torsiune și frâne cu discuri cu patru roți, încorporate în spate, toate au fost asistate electric. Jaguar a fost unul dintre primii producători de vehicule care a echipat mașinile cu frâne cu disc standard de la XK150 în 1958. Seria 1 poate fi recunoscută prin farurile acoperite cu sticlă (până în 1967), deschiderea mică a „gurii” în față, semnalizatoarele și stopuri deasupra barei de protecție și vârfuri de evacuare sub placa de înmatriculare din spate.

Jaguar Mașini clasice de vânzare

3.8 litri Jaguar Mașinile E-Type 1965 au scaune cu cupă tapițate din piele, un panou de instrumente și o consolă centrată în aluminiu și o cutie de viteze Moss cu patru trepte, care nu are sincronizare pentru prima treaptă („Moss box”). Mașinile de 4.2 litri au scaune mai confortabile, frâne și sisteme electrice îmbunătățite și o cutie de viteze cu patru trepte sincronizată. Mașinile de 4.2 litri au, de asemenea, o insignă pe portbagaj, proclamând „Jaguar 4.2 litri tip E ". Facilitățile opționale includ roți cu spițe cromate și un hard hard detașabil pentru OTS.

O versiune 2 + 2 a cupei a fost adăugată în Jaguar E-Type 1966. 2 + 2 oferea opțiunea unei transmisii automate. Corpul este mai lung de 9 mm, iar unghiurile acoperișului sunt diferite, cu un parbriz mai vertical. (aceasta este o presupunere incorectă, S229 OTS, coupe și 1 + 2 aveau parbrize rake identice). Roadsterul a rămas un strict cu două locuri.
Mai puțin cunoscute, chiar la sfârșitul producției din seria 1 și înainte de tranziția „Seria 1½” menționată mai jos, un număr foarte mic de mașini din seria 1 au fost produse cu faruri deschise. producția de formă a fost verificată până în martie 1968. Numărul redus al acestor mașini produse le face printre cele mai rare dintre toate tipurile de producție E.

Seria I ani model:
Jaguar E-Type 1961
Jaguar E-Type 1962
Jaguar E-Type 1963
Jaguar E-Type 1964
Jaguar E-Type 1965
Jaguar E-Type 1966
Jaguar E-Type 1967
Jaguar E-Type 1968

În urma Seriei 1 a existat o serie tranzitorie de mașini construite în 1967-1968, numite neoficial „Seria 1½”, care sunt similare din punct de vedere extern cu mașinile din Seria 1. Datorită presiunii americane, noile caracteristici au fost faruri deschise, diferite comutatoare și unele dezarmări pentru modelele americane. Unele mașini din seria 1½ au, de asemenea, două ventilatoare de răcire și spătarele scaunelor reglabile. Funcțiile din seria 2 au fost introduse treptat în seria 1, creând mașini neoficiale din seria 1½, dar întotdeauna cu caroseria din seria 1.
O mașină deschisă de 3.8 litri, de fapt prima mașină de producție care a fost finalizată, a fost testată de revista britanică The Motor în 1961 și avea o viteză maximă de 149.1 mph și putea accelera de la 0 la 60 mph (0 până la 97 km / h ) în 7.1 secunde. S-a înregistrat un consum de combustibil de 21.3 mile pe galon imperial. Mașina de testat a costat 2,097 GBP cu taxe incluse.

Cumpărarea unui Jaguar E-Type Seria I?

Mașinile trimise la testele rutiere de către popularele jurnale de motorizare ale vremii, precum revistele The Motor, Autocar și Autosport, au fost special pregătite de către Jaguar funcționează pentru a oferi cifre de performanță mai bune decât standardul. Această lucrare a presupus echilibrarea motorului și lucrări subtile, cum ar fi curgerea gazului a chiulaselor și poate fi implicat chiar montarea unor supape de admisie cu diametru mai mare.

Ambele dintre cele mai cunoscute mașini de testare a drumurilor 1961: modelul Coupe Reg. Nr. 9600 HP și convertible Reg 77 RW de tip E, au fost echipate, de asemenea, cu anvelopele Dunlop Racing pe test, care au avut un diametru mai mare de rulare și un coeficient de tracțiune inferior. Aceasta explică modul în care vitezele maxime 150 mph (240 km / h) au fost obținute în condiții de testare ideale. Limita de siguranță maximă pentru motoarele standard 6-cilindri 3.8-litri de tip E este 5500 rpm. Ulterior, unitățile 4.2-litri au avut un marcaj roșu pe turația de turație de la doar 5,000 rpm. Viteza maximă sigură a motorului este prin urmare 127mph și 137mph la limita 5,500 rpm. Ambele autoturisme de încercare trebuie să fi atins sau să depășească rpm 6000 la treapta de viteză superioară în timpul testării rutiere în 1961.

Jaguar E-Type Series I.

E & R Classics, dumneavoastră Jaguar Specialist în mașini clasice!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele cumpărării unui Jaguar Mașină E-Type Series I la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudare și proceduri interioare pentru dumneavoastră Jaguar Mașină E-Type Series I.
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurare completă a dumneavoastră Jaguar Mașină E-Type Series I.
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană