Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Noiembrie 1 (Ziua tuturor Sfinților) DESCHIS - Duminică Noiembrie 3 EXTRA DESCHIS de la 12: 00 la 16: 00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Jaguar E-Type Cabriolet

Modelul Jaguar E-Type a fost inițial proiectat și prezentat publicului ca un tourer cu ture în spate în forma coupe 2 și ca un convertibil 2-seat. O versiune "2 + 2" 4-locomotivă a coupe-ului, cu ampatament prelungit, a fost lansată câțiva ani mai târziu. Ulterior, actualizările modelului Jaguar E-Type au fost desemnate oficial ca "Seria 2" și "Seria 3", iar în timp automobilele anterioare au devenit denumite "Seria 1" și "Seria 1.5". Martie 1961, a fost introdus Seria 1, inițial numai pentru export. Lansarea pe piața internă a apărut 4 luni mai târziu în iulie 1961. Autovehiculele au folosit în acest moment motorul triplă SU carburetată 3.8 litru 6-cilindru Jaguar XK6 de la XK150S. Vehiculele construite mai devreme au utilizat dispozitive de blocare a capotei exterioare, care necesitau un instrument de deschidere și au avut un design plan de podea. Aceste mașini sunt rare și mai valoroase. După aceasta, podelele au fost tăiate pentru a oferi mai mult spațiu pentru picioare, iar ghearele gemene s-au mutat în interiorul mașinii. Octombrie 1964, motorul 3.8-litru a fost mărit la litri 4.2.

Jaguar Classic Cars de vânzare

Caracteristicile mașinilor din seria 2 sunt farurile deschise, fără capace de sticlă, o bara de protecție din spate, re-poziționate și indicatoare frontale mai mari și lămpi din spate de lângă barele de protecție, o răcire mai bună, ajutată de ventilatoarele cu gura mare și duble, . Motorul este ușor de identificat vizual prin schimbarea de la capace de camă netedă la un aspect mai "industriale". A fost de-tuned în SUA cu Strombergs gemene și clearance-uri mai mari de supape, dar în Marea Britanie reținute SUs triple și clearances mult mai stricte. Interiorul și tabloul de bord au fost, de asemenea, reproiectate; comutatoarele rocker care respectă normele de sănătate și siguranță ale Statelor Unite au fost înlocuite cu întrerupătoarele de comutare. S-au instalat și noi locuri. Aer condiționat și servodirecție au fost disponibile ca opțiuni din fabrică.

Cumpărați un Jaguar E-Type Cabriolet?

A fost introdus un nou motor 5.3L 12-cilindru Jaguar V12, cu servodirecție standard și frâne revăzute. Tipul de caroserie FHC cu ampatament scurt a fost întrerupt, iar modelul V12 a fost disponibil doar ca un coupe convertibil și 2 + 2. Convertibilul a folosit planul 2 + 2 cu ampatament mai lung. Seria 3 este recunoscută cu ușurință de grila frontală cu cruciulițe mari și de arcurile roților arșite, precum și de o insigna pe spate, care declară că este V12. Autovehiculele pentru piața din SUA au fost echipate cu supra-rideri mari de protecție din cauciuc pentru a respecta reglementările de impact 8 km / h, dar cele pe modele europene au fost considerabil mai mici. Modelele americane au, de asemenea, repetări ale indicatorilor laterali pe aripile din față. De asemenea, au fost construite un număr foarte limitat de 6-cilindri din seria 3 E-Types.

Jaguar E-Type Cabriolet

E & R Classics, specialistul în Jaguar Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele cumpărării unei mașini Jaguar E-Type Cabriolet de la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta Jaguar E-Type Cabriolet
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dvs. Jaguar E-Type Cabriolet
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană