NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Duminică 6 decembrie EXTRA DESCHIS de la 12:00 la 16:00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Ferrari Testarossa

Ferrari Testarossa este o mașină sport cu 12 cilindri cu motor mediu. Producția a început în 1984, ca succesor al Ferrari Berlinetta Boxer. Produs inițial din 1984 până în 1991, cu două revizuiri de model după sfârșitul producției Testarossa și introducerea Ferrari 512 TR și Ferrari F512 M, produse din 1992 până în 1996. Aproape 10.000 de unități (Testarossas, 512 TRs și F512 Ms) au fost produs, făcându-l unul dintre cele mai produse modele Ferrari din istorie, în ciuda prețului ridicat și a designului exotic. Ferrari F512 M a fost comercializat cu amănuntul în 1995 pentru 220,000 USD. Testarossa este un coupé cu 2 uși care a avut premiera la Salonul Auto de la Paris din 1984. Toate versiunile Testarossa aveau o transmisie manuală montată în spate, cu 5 trepte. Dispozitivul cu tracțiune spate a motorului mijlociu spate menține centrul de greutate în mijlocul mașinii. Testarossa originală a fost reproiectată în 1992 și lansată sub numele de Ferrari 512 TR. F512 M a fost introdus la Salonul Auto de la Paris în 1994. F512 M a fost ultima mașină Ferrari cu 12 cilindri cu motor mediu, în afară de Ferrari F50, Ferrari Enzo și LaFerrari, cu ultimul motor plat al lui Ferrari. Ferrari Testarossa a fost înlocuit în 1996 de un coupé cu motor frontal 550 Maranello. Testarossa nu trebuie confundată cu Ferrari TR "Testa Rossa" de la sfârșitul anilor 1950 și începutul anilor 1960, care erau mașini sport GT.

Ferrari Classic Cars De Vânzare

Numele testarossa (intitulat "cap roșu" în italiană) vine de la capacele de camă vopsite în roșu pe motorul plat 12. Testarossa își poate urmări rădăcinile la defectele 512i BB din 1981. Problemele care trebuiau să fie rezolvate au inclus o cabină care se încălzea din ce în ce mai mult și o lipsă de spațiu pentru bagaje. Pentru a rezolva aceste probleme, Testarossa trebuia să fie mai mare decât predecesorul său, Berlinetta Boxer. Corpul lui Pininfarina a fost o plecare de la boxerul curvator. Uneori, șanțurile laterale care se întindea de la ușă la manerele din spate erau necesare pentru ca regulile din mai multe țări să interzică deschiderile mari pe mașini. Testarossa avea radiatoare gemene în spate cu motorul în loc de un singur radiator în față. Plăcile au furnizat aer rece spre radiatoarele laterale montate în spate, menținând astfel motorul în caz de supraîncălzire. O ultimă adăugire unică a noului design a fost o singură oglindă retrovizoare din spate a șoferului, iar în 1987 o oglindă retrovizoare din spate a pasagerului. La fel ca și predecesorul său, Testarossa a folosit sisteme de suspensie față și spate dublă. Când a fost introdus în 1985, Testarossa a avut roți de unică șurubelniță de magneziu folosind sistemul Michelin TRX. În 1986, roțile păstrau același design, dar au fost modificate la un diametru standard 410mm, cu o lățime de 200mm în față și 250mm în spate. Suspensia modelului 1988.5 a fost reproiectată, iar roțile au fost modificate din nou de la reglarea unică a șurubelnițelor la modelul standard de șuruburi Ferrari. Ferrari Testarossa Spider este singura variantă oficială convertibilă a testarossa. Mașina a fost făcută pentru Gianni Agnelli, șeful Fiat la vremea aceea, ca dar. Spiderul Testarossa avea un exterior din argint, un interior din piele din magnolia albă, cu o bandă albastră închisă, care se desfășura deasupra pragurilor negre mat, și un vârf alb care putea fi așezat manual. Vehiculul a fost livrat la Agnelli în 1986. Mulți clienți au solicitat propriul Testarossa Spider, dar Ferrari a refuzat fiecare dintre ei. Spiderul oficial nu a fost diferit mecanic decât testarul normal disponibil pe piața europeană.

Cumpărați un Ferrari Testarossa?

Prețul lui Ferrari Testarossa în 1989 a fost de USD 181,000. Deși a reușit pe drum, Testarossa nu a apărut pe piste de curse. Ca masina de la Ferrari in timpul 1980-urilor, masina a facut numeroase aparitii in cultura pop, mai ales in jocul arcade OutRun si in sezonul 3rd din Miami Vice.

Ferrari Testarossa

E & R Classics, specialistul tău Ferrari Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unei mașini Ferrari Testarossa la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, proceduri de sudura si de interior pentru masina ta Ferrari Testarossa
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dvs. Ferrari Testarossa
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană