Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Decembrie 25 & 26 (Crăciun) ÎNCHIS - decembrie 27, 28 și 30 DESCHIS
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Ferrari Testarossa

Ferrari Testarossa este o mașină sport cu motor de dimensiuni medii 12. De producție a început în 1984, ca succesor al Ferrari Berlinetta Boxer. Inițial produsă de la 1984 la 1991, cu două revizii de model după încheierea producției Testarossa și introducerea Ferrari 512 TR și Ferrari F512 M, produse de la 1992 la 1996. Aproape 10.000 (Testarossas, 512 TRs și F512 Ms) au fost produse, fiind unul dintre cele mai produși modele Ferrari din istorie, în ciuda prețului ridicat și a designului exotic. Ferrari F512 M a fost distribuit în 1995 pentru USD 220,000. Testarossa este un coupe 2, care a avut premiera la Salonul Auto de la Paris din 1984. Toate versiunile Testarossa au o transmisie manuală cu viteză 5 montat în spate. Dispozitivul din spate al motorului, din spate, păstrează centrul de greutate în mijlocul mașinii. Testarossa originală a fost reproiectată în 1992 și lansată ca Ferrari 512 TR. Modelul F512 M a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris din 1994. F512 M a fost ultima mașină a lui Ferrari cu motor 12, în afară de Ferrari F50, Ferrari Enzo și LaFerrari, cu ultimul motor plat Ferrari. Ferrari Testarossa a fost inlocuita in 1996 de catre coupe-ul 550 Maranello cu motor in fata. Testarossa nu ar trebui să fie confundată cu Ferrari TR "Testa Rossa" din 1950-urile târzii și 1960-urile timpurii, care erau mașini sport GT.

Ferrari Classic Cars De Vânzare

Numele testarossa (intitulat "cap roșu" în italiană) vine de la capacele de camă vopsite în roșu pe motorul plat 12. Testarossa își poate urmări rădăcinile la defectele 512i BB din 1981. Problemele care trebuiau să fie rezolvate au inclus o cabină care se încălzea din ce în ce mai mult și o lipsă de spațiu pentru bagaje. Pentru a rezolva aceste probleme, Testarossa trebuia să fie mai mare decât predecesorul său, Berlinetta Boxer. Corpul lui Pininfarina a fost o plecare de la boxerul curvator. Uneori, șanțurile laterale care se întindea de la ușă la manerele din spate erau necesare pentru ca regulile din mai multe țări să interzică deschiderile mari pe mașini. Testarossa avea radiatoare gemene în spate cu motorul în loc de un singur radiator în față. Plăcile au furnizat aer rece spre radiatoarele laterale montate în spate, menținând astfel motorul în caz de supraîncălzire. O ultimă adăugire unică a noului design a fost o singură oglindă retrovizoare din spate a șoferului, iar în 1987 o oglindă retrovizoare din spate a pasagerului. La fel ca și predecesorul său, Testarossa a folosit sisteme de suspensie față și spate dublă. Când a fost introdus în 1985, Testarossa a avut roți de unică șurubelniță de magneziu folosind sistemul Michelin TRX. În 1986, roțile păstrau același design, dar au fost modificate la un diametru standard 410mm, cu o lățime de 200mm în față și 250mm în spate. Suspensia modelului 1988.5 a fost reproiectată, iar roțile au fost modificate din nou de la reglarea unică a șurubelnițelor la modelul standard de șuruburi Ferrari. Ferrari Testarossa Spider este singura variantă oficială convertibilă a testarossa. Mașina a fost făcută pentru Gianni Agnelli, șeful Fiat la vremea aceea, ca dar. Spiderul Testarossa avea un exterior din argint, un interior din piele din magnolia albă, cu o bandă albastră închisă, care se desfășura deasupra pragurilor negre mat, și un vârf alb care putea fi așezat manual. Vehiculul a fost livrat la Agnelli în 1986. Mulți clienți au solicitat propriul Testarossa Spider, dar Ferrari a refuzat fiecare dintre ei. Spiderul oficial nu a fost diferit mecanic decât testarul normal disponibil pe piața europeană.

Cumpărați un Ferrari Testarossa?

Prețul lui Ferrari Testarossa în 1989 a fost de USD 181,000. Deși a reușit pe drum, Testarossa nu a apărut pe piste de curse. Ca masina de la Ferrari in timpul 1980-urilor, masina a facut numeroase aparitii in cultura pop, mai ales in jocul arcade OutRun si in sezonul 3rd din Miami Vice.

Ferrari Testarossa

E & R Classics, specialistul în mașini Ferrari Classic!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unei mașini Ferrari Testarossa la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, proceduri de sudura si de interior pentru masina ta Ferrari Testarossa
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dvs. Ferrari Testarossa
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană