NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK JP AE

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Iulie 21 (Ziua Națională a Belgiei) SHOWROOM ÎNCHIS - iulie și august OPEN ca de obicei

Ferrari 308

Ferrari 308 GTS Targa și 308 GTB berlinetta sunt V8 mașini sport cu două locuri, cu două locuri, fabricate de Ferrari de la 1975-1985. În 1975, 308 a înlocuit Dino 246, iar în 1985 a fost actualizat ca 328. 308 GTB / GTS și GT4 au fost mecanic similare, și au avut, de asemenea, asemănări cu originalul Dino. Ambele 308-uri stau pe aceeași platformă cu tuburi, dar GT4 (2 + 2) avea un ampatament mai lung. Motorul era un motor V8 cu arbori cu came pe două cilindri pe cilindru pe cilindru. Toate modelele au folosit un manual de viteză 5 și un diferențial cu alunecare limitată de tip ambreiaj. Suspensia era independentă, arcuri elicoidale coaxiale și amortizoare hidraulice, care cuprindeau două brațe laterale și bare anti-rolă pe ambele axe; S-au montat, de asemenea, frâne cu discuri ventilate 4. Corpul 308 a fost proiectat de către Leonardo Fioravanti de la Pininfarina, responsabil de unele dintre cele mai celebre modele ale Ferrari, cum ar fi Daytona, Boxerul Berlinetta și Dino. 308 folosea elementele acestor modele pentru a crea ceva în contrast cu GT4 unghiular.

Ferrari Classic Cars De Vânzare

Ferrari 308 GTB cu stil Pininfarina a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris din 1975. Un aspect notabil al 308 GTB devreme a fost faptul că caroseria a fost realizată în întregime din plastic armat cu sticlă. Acest lucru a durat până în iunie 1977, când 308 a fost trecut la corpurile de oțel. La Salonul Auto de la Frankfurt din 1977 a fost introdus 308 GTS Targa. Toate autoturismele GTS au folosit un motor cu caroserie umedă și au corpuri de oțel. Modelele europene GTB au păstrat lubrifierea cuvei uscate până la 1981. Unitățile 3219 GTS și 2897 GTB au fost construite de la 1975 la 1980.

Cumpărați un Ferrari 308?

Instalația Bosch K-Jetronic a fost adăugată în 1980 pe 308 GTBi și GTSi. La Salonul Auto de la Paris din 1982, Ferrari a introdus quattrovalvolul 308. Ferrari 288 GTO (lansat în 1984) este considerat primul supercar Ferrari. 288 a împrumutat o mare parte din stilul de la 1983 European Ferrari 308 GTB QV. În 1985 Ferrari a prezentat modelul Ferrari 328. Între 1982 și 1985 Ferrari a produs un total de 3042 GTS Ferraris și doar 748 GTB Ferraris.

Ferrari 308

E & R Classics, specialistul în mașini Ferrari Classic!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele cumpărării unei mașini Ferrari 308 la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta Ferrari 308
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dvs. Ferrari 308
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană

Du-te la stoc