Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Octombrie 3 (Ziua unității germane) DESCHIS - duminică octombrie 4 EXTRA DESCHIS (12: 00-16: 00)
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Citroën 2CV

Citroën 2CV a fost produs timp de peste 42 de ani. Mașina a fost proiectată de Flaminio Bertoni. După moartea lui Andre Citroën și preluarea companiei de către Michelin, noul lider al Citroën a decis să dezvolte o mașină care să sprijine marea cantitate de fermieri care locuiau pe mediul rural al Franței. Un sondaj a fost realizat de Jacques Duclos pentru a dezvălui cererile civilizației franceze. Rezultatul sondajului a fost destul de clar. Civilizația din Franța nu și-a putut permite o mașină. Prin urmare, Citroën a decis să creeze o mașină la un preț scăzut, care să poată respecta standardele locuitorilor. Liderul proiectului Pierre-Jules Boulanger a fost, de asemenea, menționat ca o umbrelă pe roți Citroën 2CV. Mașina trebuia să îndeplinească două standarde, după luarea în considerare a sondajului. În primul rând, mașina trebuia să poată transporta mai multe persoane, transportând în același timp 50 de kilograme de mărfuri agricole. În al doilea rând, mașina trebuia să fie suficient de confortabilă pentru a permite șoferului să transporte un coș de ouă pe un câmp dur, fără rupere.

Mașini clasice Citroën de vânzare

Primul prototip al Citroën 2CV a avut un singur far, pentru a economisi bani. Cu toate acestea, mașina a fost confundată cu o motocicletă care a obligat Citroën să schimbe prototipul. În 1939, Citroën a dorit să prezinte în octombrie un prototip la salon de l'Automobile. Cu toate acestea, din cauza WO II, Salonul a fost anulat și Citroën nu a putut să prezinte prototipul. În cele din urmă, Citroën a avut ocazia să dezvăluie mașina în 1948 la Salonul de la Paris. În 1949 primul 2CV a avut o viteză maximă de 65 km / h (40 mph). Mașina avea doar o lumină din spate, iar viteza ștergătorului depindea de viteza mașinii. Chiar dacă vehiculul 2CV a avut multe critici din partea presei, mașina a avut un impact mare asupra locuitorilor Franței cu venituri mici. În cel mai scurt timp, producția a crescut la peste 6000 de unități în 1950.

Cumpărarea unui Citroën 2CV?

În 1948, mașina era echipată cu un motor de 375 cmc răcit cu aer, proiectat de Walter Becchia și Lucien Gerard. De-a lungul anilor, nu s-au făcut multe modificări la motor. Singura modificare care a fost făcută a fost capacitatea motorului. În 1955 mașina avea un motor de 425 cmc. Treisprezece ani mai târziu, în 1968, mașinii i s-a oferit un motor de 602 cmc. Acest lucru a dus la modificarea clasificării fiscale a autoturismului, ceea ce a determinat ca mașina să devină 3CV. Numele mașinii a rămas același. O caracteristică excepțională a autoturismului a fost gearstick-ul, deoarece jearstick-ul a ieșit orizontal din tabloul de bord și mânerul său curbat în sus.

Citroën 2CV

E&R Classics, specialistul dvs. Citroën Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unei mașini Citroën 2CV la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudură și proceduri interioare pentru mașina dvs. Citroën 2CV
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completă a mașinii dvs. Citroën 2CV
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană