NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Duminică 6 decembrie EXTRA DESCHIS de la 12:00 la 16:00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Seria BMW BMW

E30 M3
M3 bazat pe seria E30 3 din 1986 a fost disponibil doar în versiunile coupé și cabriolet. E30 M3 a folosit motorul BMW S14 inline-4. În 1988 a fost introdus modelul sportiv „Evolution”. Avea roți mai mari, geamuri mai subțiri din spate și laterale, capac de portbagaj mai ușor și un spoiler spate suplimentar. Ulterior a urmat un model „Sport Evolution” mai puternic și mai ușor, cu o producție limitată de 600 de unități și 786 de cabriole.

Mașini clasice BMW de vânzare

E36 M3
E36 M3 a debutat în februarie 1992. A fost primul model M3 condus de un motor S2990 cu șase cilindri de 50cc, bun pentru 210kW. Disponibil inițial doar ca coupé, BMW a introdus versiunile M3 cabriolet și stație în 1994. BMW a produs și M3 GT în număr limitat în 1994. Toate GT-urile erau British Racing Green și aveau un motor de 291 litri de 3.0 CP. La sfârșitul anului 1995, coupe-ul și berlina M3 erau echipate cu roți noi cu șase motoare S3.2B50 Inline de 32 L, roți noi și cutie de viteze cu 6 trepte. Cabrioletul nu a primit aceste modificări decât în ​​februarie 1996. Majoritatea E36 M3 au fost produse la fabrica de la Regensburg. Un număr mic de M3 cu presiune scăzută și compresie scăzută au fost construite la fabrica Rosslyn BMW din Pretoria, Africa de Sud. Au fost produse în total 46.525 de cupe, 12.144 cabriole și 12.603 sedan. Producția stației s-a oprit în decembrie 1997, coupe-ul s-a oprit la sfârșitul anului 1998, iar decapotabilul s-a oprit în decembrie 1999. Șasiul E36 M3 a fost promovat drept unul dintre cele mai bune din anii 90, conform testelor de la Car & Driver. Cunoscută pentru buna manevrabilitate și echilibru, mașina este populară printre cursanții și fanii de cale.

E28 M5
Primul BMW E28 M5 și-a făcut debutul la Salonul Auto de la Amsterdam în februarie 1985. A fost produsul cererii pentru o mașină cu sarcina utilă a unui sedan, dar apariția unei mașini sport. Șasiul 535i a avut diverse modificări mecanice. În principal, motorul M88 / 3 care a fost derivat din motorul care a fost utilizat în M1. Mașinile vândute în America erau echipate cu o variantă favorabilă emisiilor a acestui motor, S38. Pe atunci, E28 M5 era cel mai rapid sedan din lume. Prima generație M5 a fost realizată manual în Preussenstrasse / München înainte de vacanța de vară din 1986. Mai târziu, producția M5 a fost mutată în Daimlerstrasse din Garching, unde și restul a fost construit manual. Modelele M5 europene și sud-africane au folosit motorul M88 / 3. Modelele nord-americane din 1988 foloseau motorul S38B35, echipat cu un convertor catalitic.

Cumpărând un BMW Seria M?

E34 M5
E34 M5 a fost produs din septembrie 1988 până în august 1995. Mașina a fost construită manual la BMW M GmbH din Garching, Germania și se baza pe șasiul E34 fabricat la uzina BMW Dingolfing. Modificările din exteriorul standardului E34 au fost bare de protecție față și spate unice și panouri laterale laterale. Interiorul are tetiere specifice M5 și schimbătoare. În 1992 a fost introdusă versiunea Touring cu cinci uși din stânga. E34 M5 Touring a fost prima mașină a BMW M Division, precum și ultima mașină M construită manual.

Seria BMW BMW

E & R Classics, specialistul tău BMW Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unei mașini BMW Seria M la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudură și proceduri interioare pentru mașina BMW Seria M
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completă a autoturismului BMW Seria M
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană