Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Cumpărăm și vindem mașini clasice în întreaga lume
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Seria BMW BMW

E30 M3
M3 bazat pe seria E30 3 de la 1986 a fost disponibil numai în versiunile coupé și cabriolet. E30 M3 a folosit motorul BMW S14 inline-4. În 1988 a fost introdus modelul „Evolution” mai sportiv. Avea roți mai mari, geamuri din spate și laterale mai subțiri, capac pentru cizme mai ușor și un spoiler spate suplimentar. Mai târziu a urmat un model mai puternic și mai ușor „Sport Evolution”, cu o producție limitată de unități 600 și cabriolete 786.

Mașini clasice BMW de vânzare

E36 M3
E36 M3 a debutat în februarie 1992. A fost primul model M3 condus de un motor 2990cc S50 cu șase cilindri, bun pentru 210kW. Inițial disponibilă doar ca un coupé, BMW a introdus versiunile de cabriolet și stație M3 în 1994. BMW a produs, de asemenea, M3 GT în număr limitat în 1994. Toate GT-urile erau British Racing Green și aveau un motor 291 CP 3.0-litru. La sfârșitul 1995, coupe și sedan M3 au fost echipate cu 3.2 L S50B32 Inline cu șase motoare, roți noi și o cutie de viteze 6. Cabrioletul nu a primit aceste modificări până în februarie 1996. Majoritatea E36 M3 au fost produse la uzina din Regensburg. Un număr mic de M3-uri de joasă presiune, cu compresie redusă, au fost construite la fabrica BMW Rosslyn din Pretoria, Africa de Sud. Au fost produse un total de cupe 46.525, cabriolete 12.144 și sedanuri 12.603 ??. Producția stației s-a oprit în decembrie 1997, coupe-ul s-a oprit la 1998 târziu și convertibilul s-a oprit în decembrie 1999. Sasiul E36 M3 a fost considerat ca unul dintre cele mai bune din 90s, conform testelor Car & Driver. Cunoscută pentru o bună manevrabilitate și echilibru, mașina este populară printre cursorii de piste și fanii de piste.

E28 M5
Primul BMW E28 M5 a debutat la Salonul Auto de la Amsterdam în februarie 1985. A fost produsul cererii pentru o mașină cu sarcina utilă a unui sedan, dar aspectul unei mașini sport. Sasiul 535i a avut diverse modificări mecanice. În principal motorul M88 / 3 care a fost derivat din motorul care a fost utilizat în M1. Mașinile vândute în America erau echipate cu o variantă ecologică a acestui motor, S38. Pe atunci, E28 M5 a fost cel mai rapid sedan din lume. Prima generație M5 a fost realizată manual în Preussenstrasse / Munchen înainte de vacanța de vară în 1986. Ulterior, producția M5 a fost mutată la Daimlerstrasse în Garching, unde restul a fost construit manual. Modelele M5 europene și sud-africane au folosit motorul M88 / 3. Modelele nord-americane de la 1988 au folosit motorul S38B35, echipat cu un convertor catalitic.

Cumpărând un BMW Seria M?

E34 M5
E34 M5 a fost produs din 1988 septembrie până în 1995 august. Mașina a fost construită manual la BMW M GmbH din Garching, Germania și se bazează pe șasiul E34 fabricat la uzina Dingolfing a BMW. Modificările din partea exterioară a standardului E34 au fost bara de protecție unică și spate și panourile laterale basculante. În interior au tetiere M5 specifice și schimbătoare. În 1992 a fost introdusă o versiune de turism cu cinci uși din stânga. E34 M5 Touring a fost prima mașină a Diviziei BMW M, precum și ultima mașină M construită manual.

Seria BMW BMW

E&R Classics, specialistul dvs. BMW Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unei mașini BMW Seria M la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudură și proceduri interioare pentru mașina BMW Seria M
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completă a autoturismului BMW Seria M
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană