Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Noiembrie 1 (Ziua tuturor Sfinților) DESCHIS - Duminică Noiembrie 3 EXTRA DESCHIS de la 12: 00 la 16: 00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Austin Healey 3000 Big Healey

Austin-Healey 3000 Big Healey este o masina sport britanica construita de la 1959 la 1967 si este cea mai cunoscuta dintre modelele "mari" Healey. Caroseria mașinii a fost realizată de Jensen Motors, iar vehiculele au fost asamblate la lucrările BMC Abingdon.
3000 Big Healey a fost o mașină de succes care și-a câștigat clasa în multe raliuri europene în perioada de glorie și este încă utilizată în competiție de entuziaștii de azi.

Austin-Healey 3000 Big Healey a fost introdus în 1959, înlocuind modelul Austin-Healey 100-6. În ciuda schimbării numelui, modificările au fost relativ mici în comparație cu cele dintre originalul 100 și 100-6. Ampatamentul și corpul au rămas neschimbate, și au rămas două modele, un 2 + 2 și un loc cu două locuri.

Originalul Austin Healey 3000 Big Healey are un motor 2912 cc I6, cu carburatoare SU gemene și frâne cu discuri frontale Girling. A fost menționată doar ca Mark I după lansarea Markului II, cunoscut anterior doar ca 3000. Roțile din sârmă, cutia de viteze peste viteză, un parbriz laminat, un încălzitor, o coloană de direcție reglabilă, un vârf detașabil și o vopsea cu două tonuri au fost toate disponibile ca opțiuni.

Austin Healey Classic Cars De Vânzare

Originalul 3000 a fost construit din martie 1959 până în martie 1961 și are denumirea de model BT7 Mark I și BN7 Mark I.

Au fost efectuate 13,650 (2,825 BN7 Mark I și 10,825 BT7 Mark I).
Un BT7 3000 cu hardtop și overdrive testat de revista The Motor în 1960 a avut o viteză maximă de 115 mph și ar putea accelera de la 0-60 mph (97 km / h) în 11.7 secunde. Un consum de combustibil de mile 21.6 pe galon imperial (13.1 L / 100 km; 18.0 mpg-US) a fost înregistrat.

Introdus în martie 1961, 3000 Mark II a venit cu trei carburatoare SU HS4 și un arbore cu came îmbunătățit, denumit BT7 Mark II și BN7 Mark II. Cu toate acestea, la introducerea modelului BJ7 (scaune 2 + 2) în ianuarie 1962, numărul carburatorilor a fost redus la două (SU tip HS6) din cauza problemelor cu care s-au confruntat echilibrarea a trei carburatoare. Ca urmare a introducerii BJ7, BN7 Mark II a fost întrerupt în martie 1962, iar BT7 Mark II a urmat în iunie 1962. În exterior, principalele modificări introduse cu modelul BJ7 au fost o grila frontală cu bară verticală, geamuri laterale, mai degrabă decât perdele laterale, o glugă îmbunătățită și un parbriz înfășurat. Opțiunile suplimentare au fost similare cu Mark I, deși opțiunea de hardtop de fabrică nu a fost disponibilă de la introducerea lui BJ7. Din august 1961, un servo de frână a fost de asemenea disponibil ca un supliment opțional, ceea ce a îmbunătățit foarte mult performanța de frânare. BJ7 a fost întrerupt în octombrie 1963 cu introducerea modelului 3000 Mark III.
Un 3000 Mark II BT7 cu hardtop și overdrive testat de revista britanică The Motor in 1961 a avut o viteză maximă de 112.9 mph (181.7 km / h) și ar putea accelera de la 0-60 mph (97 km / h) în 10.9 secunde. A fost înregistrat un consum de combustibil de mile 23.5 pe galon imperial. Masina de testare costă £ 1362 inclusiv taxe.
Au fost produse 11,564 (355 BN7 Mark II, 5,096 BT7 Mark II și 6,113 BJ7).

Cumpararea unui Austin Healey 3000 Big Healey?

Modelul 3000 Mark III a fost lansat în octombrie 1963 și a rămas în producție până la sfârșitul lui 1967, când producția Austin-Healeys a încetat. Clasificată ca modelul BJ8, noul model a fost cel mai puternic și mai luxos dintre Healeys, cu o placă de nucă de lemn de nucă, ferestre de tip wind-up și un motor 150 hp (112 kW). Îmbunătățirea motorului a inclus o nouă arc de arbori cu arbori și vane și două carburatoare SU 2 "HD8, împreună cu un nou design al sistemului de evacuare. au fost similare cu cele oferite pentru Mark II, principala schimbare fiind că tapițeria interioară standard era acum vinil Ambla, cu locurile din piele fiind adăugate la lista opțiunilor.

În luna mai 1964 a fost lansată versiunea de fază a modelului Mark III, care avea un șasiu modificat pentru a permite o creștere a spațiului de parcare din spate și, ulterior, în martie 1965, automobilul a obținut și indicatori separați.
Au fost făcute 17,712.

Austin Healey 3000 Big Healey

E & R Classics, specialistul tău la Austin Healey Classic!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unei mașini Austin Healey 3000 Big Healey la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudura si procedurile de interior pentru masina ta Austin Healey 3000 Big Healey
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completa a masinii dvs. Austin Healey 3000 Big Healey
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană