Bouwjaren
- 1948 356 Porsche
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 356 Porsche
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 356 Porsche
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 356 Porsche
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 356 Porsche
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 356 Porsche
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 356 Porsche
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 356 Porsche
- 1957 356 Porsche
- 1958 356 Porsche
- 1959 356 Porsche
- 1960 356 Porsche
- 1962 356 Porsche
- 1963 356 Porsche
- 1964 356 Porsche
- 1964 911 Porsche
1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
Porsche 356 a fost introdus pentru prima dată cu 50 de unități fabricate manual, cu corp din aluminiu, în perioada 1948-1949. În 1950, Porsche 356 va fi lansat publicului. În următorii 15 ani, producătorul german de automobile ar vedea mai mult de 76000 de modele lansate de pe podeaua de producție. Disponibile inițial ca Coupe și Cabriolet, modelele Cabriolet erau populare pentru atracția lor în aer liber. Dacă vă gândiți să cumpărați un Porsche 1953 Pre-A Cabriolet din 356, echipa de la ER Classics vă poate ajuta să găsiți modelul dorit.
Încercați să cumpărați un Porsche Classic?
Una dintre cele mai bune sfaturi pe care ER Classics le poate oferi pe 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet este să se concentreze mai întâi pe starea corpului și pe cea de-a doua pe mecanică. În general vorbind, mecanicii acestor porschi au trecut testul timpului și nu sunt prea greu de lucrat. Pe de altă parte, rugina poate fi un vinovat. Anumite zone de rugina sunt mai ușor fixate decât altele; panourile de caroserie sunt notorii dificile. Este important de menționat că, dacă vă uitați la o mașină complet restaurată, asigurați-vă că ați verificat semnele de reparație a ruginei și cereți documentația.